úterý 1. prosince 2020

Předvánoční Brusel

Krásný den všem! Pokud jste četli minulý článek o mém vánočním wishlistu, asi už víte, že procházka předvánočním Bruselem byla právě jednou z položek na seznamu. Brusel letos sice neožije trhama a atrakcemi, jako za normálnách okolností, ale už jen samotná výzdoba je nádherná podívaná a stejně tak i stromeček na hlavním náměstí Grand Palace. 

Se soumrakem se celé náměstí rozzáří barvami duhy a vytváří tak perfektní kulisu symbolu Vánoc - stromečku. S perníkovým latté ze Starbucks v ruce jsem se postavila na roh náměstí a pozorovala, jak se náměstí a celá atmosféra s přibývajícími minutami a ubývajícím světlem mění. Den a noc. A na ten moment, na moment, kdy se architektonické skvosty na proslulém Grand Palace rozzářily zelenou a červenou, na ten nikdy nezapomenu. Oči se mi zalily slzami a zaplavil mě krásně hřejivý pocit vděčnosti a spokojenosti. Já vím, scéna jako vytržená z nějaké americké vánoční romanťárny, ale řekněme si na rovinu, že ta největší krása a to životní gró, za kterým se všichni stále ženeme a toužíme najít, se opravdu skrývá v pouhých maličkostech, a s přibývajícím věkem si to uvědomuju stále víc a víc.




Pokud to situace příští rok dovolí, zkuste si naplánovat výlet do předvánočního Bruselu. Je to sice víc z ruky než oblíbená Vídeň nebo například Drážďany, ale město je v tuhle roční dobu opravdu magické a já vám slibuju, že to bude stát za to! :)





- Jana♥
SHARE:

17 komentářů

  1. Krásné fotky. Také miluju takové vánoční atmosféry, barvy a světýlka... Věřím, že i mě by to dojalo a měla bych slzy v očích.. ♥

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig