čtvrtek 28. listopadu 2013

Zdravím! Chtěla bych vám představit mé 3 pomocníky, které jsem si v poslední době velmi oblíbila, pomáhají mi zvládat mé problémy (některé), zejména ty s pletí. V blízké době taky chystám zveřejnit článek o "boji proti akné" kterým procházím už spoustu let.

Ale dnes pouze něco málo o těchto 3 produktech:
 
1. Dermacol Acnecover
 
Jedná se o make-up s Tea tree olejem, který je speciálně určený pro péči o problematickou pleť. Není moc krycí, ale pleť barevně sjednotí a krásně vyhladí, což je pro mě velké plus!. Používám pod něj ještě korektor (viz. níže) a BB cream od NIVEA. Obsahuje také tuhý korektor, který zakryje jednotlivé pupínky, navíc příjemně voní.
 

 


2. SONYA Concelear duet
 


Jedná se o korektor v tužce, je oboustranný a obsahuje 2 odstíny- světlejší a tmavší. Bohužel ho v běžných drogeriích nejspíš nenajdete, ale můžete si ho objednat ZDE. Velmi dobře kryje, výhodou jsou 2 odstíny v jedné tužce. Používám ho na odlíčenou pleť na zamaskování nejproblematičtějších míst.

PŘEDTÍM                                                                 POTOM
 
 
3. L'OCCITANE krémy na ruce
 Velmi kvalitní sada krémů na ruce. 2 krémy krásně voní a zvláčňují pokožku, ten třetí má spíše neutrálnější vůni, obsahuje bambucké máslo a intenzivně o pokožku rukou pečuje. Velkou službu mi prokazují hlavně teď, když je zima a mám vysušené ruce. Mám je ráda nejen pro jejich kvalitu a vůni, ale také pro jejich obal :)
 

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig