čtvrtek 7. listopadu 2013

Rape me ( Red lips )

Hate me,
Do it and do it again,
Waste me,
Rape me, my friend
I'm not the only one, Ah...
 
 
(Nirvana- Rape me)
 
Pocity lze nejlépe vyjádřit v hudbě. Stačí jen naslouchat, vnímat melodii, propojit své tělo s písní, zapomenout na svět okolo a jen a jen poslouchat...Pro mě snad jediná možnost, kdy se můžu uvolnit, zapomenout na stres a starosti a pěkně si pobrečet. Miluju to!
 
Přidávám 2 naprosto nesouvisející fotky s tématem, o kterém celý tento příspěvek je. Původně jsem chtěla psát o červené rtěnce, ale nějak se to zvrhlo.
 

 
 
 Sunnies: Choies.com, Scarf: HM 
 


 
 
SHARE:

4 komentáře

  1. Krásná rtěnka i brýle! Dnes by to do mne asi nikdo neřekl, ale taky jsem měla Nirvana období.. a i teď si ji ráda poslechnu :-)
    A já taky nejradši píšu na téma úplně nesouvisející s fotkama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Nirvana je nejlepší, když jsi uplně v háji :D

      Vymazat
  2. Som rada,že si o tej rtenke nenapísala! X Btw-krásne krásna<3

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig