neděle 8. prosince 2013

Milex and his world... I Mean Style

Kamil Roj, známý jako Milex, je anglický bloger pocházejíci z Polska. Naprosto mě ohromil svým stylem a dokonalými fotografiemi .Zamilovala jsem se do jeho úsměvu a očí haha. Má téměř tři tisíce pravidelných čtenářů. Může se pyšnit svým smyslem pro detail, ale také svými dovednostmi. Položila jsem mu 10 otázek:

Kamil Roj known as Milex is a British blogger originally coming from Poland. He's absolutely amazed me by his style and perfect photos. I fell in love with his smile and eyes haha. He has almost three thousand regular readers. He can take pride in his sense for detail and  his skills. I asked him 10 questions:


1. Co tě inspirovalo k tomu, abys začal blogovat?
What inspired you to start your blog?

 Jsem neustále inspirován sám sebou.
I am constantly being inspired by myself.

2. Popisuje tvé oblečení tvou osobnost? Co nejraději nosíš?
 What about your clothes? Do your clothes describe your personality? What do you wear the best?

Ano, moje osobnost je temná, chaotická ,ale transparentní pro mé nejbližší přátele. A to je přesně to, jak má skříň vypadá. Čas od času je také bláznivá.:)
Yes, my personality is dark, chaotic but transparent for my closest friend and that's exactly how my wardrobe looks like. It's also crazy from time to time :)


3. Jaké máš plány do budoucna? Čeho bys chtěl dosáhnout?( v blogování i osobním životě)
.What are your plans for the future? What do you want to achieve? ( in blogging and in your personal life)

Nevím, nerad si plánuju budoucnost, protože se to potom nikdy nestane. Momentálně studuju make-up a chtěl bych pracovat v zákulisí na módních přehlídkách.
I don't know, I don't like to plan the future because then it never happens. I am studying makeup at the moment and would like to work behind the scenes of catwalks.

4. Mohl bys žít bez blogování?
Could you live without blogging?

Yes, I lived 20 yrs without blogging and quite often I have enough of bloggin - mostly because of how much time it takes.
Ano, žil jsem bez blogování 20 let a často mám blogování až po krk - hlavně protože to zabírá spoustu času.


5. Máš skvělý vlasy. Řekni mi něco o nich.
You have such amazing hair. Tell me something about them.

Mám kadeřnickou kvalifikaci, takže na sobě neustále zkouším nové nápady. '' Já jsem mé vlasy'' - Jak zpívá Lady Gaga
I have a hairdresser qualification so I am constantly trying new ideas on myself. 'I am my hair' - as Lady Gaga sings.

6.Jaký druh hudby posloucháš?
 What about music? What kind do you listen to?

 Hodně poslouchám pop a indie pro změnu.
A loooot of pop and indie for a change.

7.Máš něco okolo 3000 pravidelných čtenářů. Co na to říkáš?
. You have almost 3000 regular readers. What do you say about that?

There is only one person so true and always honest and I think it makes people want to come back.
Existuje pouze jedna osoba tak pravdivá a vždy poctivá a já myslím, že kvůli tomu se lidé chtějí vrátit  zpět.

8.Máš rád cestování? Jaké země bys chtěl navštívit?
 Do you love travelling? What countries do you want to visit?


Ano, cestování je skvělé. Převážně navštěvuju Polsko, protože jsem se tam narodil a chybí mi zatímco žiju v Anglii.
Yes, traveliing is the best. I mostly visit Poland because I was born there and I miss it while living in England.

9.Máš nějaké oblíbené blogy?
 Do you have any favourites blogs?

I loooove http://tomandlorenzo.com/ and http://www.redcarpet-fashionawards.com/


10. Chtěl bys na sobě něco změnit?
 Would you like to change anything about yourself?

Ne, přijímám sebe takového jaký jsem na 100 %. Ok, možná bych chtěl přestat být někdy tak líný...
No, I accept myself  100% the way I am. Ok, maybe I would like to stop being lazy sometimes.

SHARE:

2 komentáře

  1. Milex má úžasný styl!♥ Zbožňuju jeho blog a rozhovor se moc povedl!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a naprosto s tebou souhlasim,uplne jsem se do něho zamilovala :D

      Vymazat

Blog Layout Designed by pipdig