pondělí 30. prosince 2013

Sky is blue

Po týdnu nesoucím se ve vánočním duchu jsem opět zpět s novým příspěvkem. Jsem košilová, proto mi tato modrá udělala velkou radost (děkuji Ježíšku;) ). Moc se mi líbí její barva a dá se nosit téměř ke všemu. Dnes byl krásný a teplý den, vlastně spíše jarní než zimní a protože jsem se byla pouze venčit pejska a projít se, tak jsem zvolila snad tu nejjednodušší kombinaci...jednobarevné tričko a rifle.

P.S.
Myslím, že asi nemá smysl vám vysvětlovat, co je to Trendbook, ale kdyby jenom přece někdo nevěděl o co jde...Trendbook je místo, kde můžete zviditelnit svůj blog a nejen své nejnovější příspěvky, poznat nové zajímavé blogy, prodávat a kupovat originální kousky a soutěžit o zajímavé ceny. Zaregistrujte se ZDE
 
 





 Top, Jeans- H&M, Shirt- Reserved, Sunglasses- Choies, Boots- CCC
 
SHARE:

5 komentářů

  1. jeee,to je rozkošná štrúdlinka <3 hah,tiež som košeľová,takže pozdravujem tvojho ježiška :D lenonky sú top!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc! Ježíšek taky zdraví :D

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky :) a ty džíny miluju, přemýšlím nad nima už hrozně dlouho, ale přijde mi, že jsem v nich nějakej bačík, nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju:) No po pravdě, taky si v nich připadám víc objemná:D, ale jinak jsou fajn.

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig