AWAKE MY SOUL

17:54

Konečně jsem provětrala vysněnou koženkovou sukni, kterou jsem si koupila hned po vánocích. K mému honu za ní se váže jistý příběh, kterýmu se vlastně ani příběh říkat nedá... Dlouho jsem hledala ideální koženkovou sukni, zamilovala jsem se do jedné z "háemka", jenže i velikost 34 mi byla velká v pase a  pak jsem narazila na tuhle v Tally Weijl. Co vám budu povídat, láska na první pohled to nebyla, ale měli velikost 32, která mi dokonale sedla. Časem mi však přirostla k srdci.♥
 
Jaké máte plány na víkend?
Doporučuju podívat se na seriál Skins a poslechnout si celý album Sigh No More od Mumford an Sons.
 
 
 






P.S. Některý fotky ukazují víc než by měly...Proto ty▼

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Je krásna! Aj ja si už dlhšiu dobu chcem zadovážiť koženú sukňu, ale zatiaľ som nenašla žiadnu, ktorá by bola úplne podľa mojich predstáv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,mám ji ráda :) Snad taky najdeš tu pravou:)

      Vymazat
  2. Boží sukně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. omg!!! tak to je ultra boží! vypadá to skvěle skvěle skvěle!!!♥

    OdpovědětVymazat
  4. sukna aj kosela parada!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Blog Archive

Translate