úterý 22. července 2014

Walk this way

Dneska jsem možná odhalila o něco víc kůže než normálně,ok... Ale vyladila jsem to adidas ponožkama, který jako obvykle pobouřily spoustu kolemjdoucích. Nechápu, že jim to pořád připadá jako provinění vůči striktně nalajnovanému řádu a hlavně, že je to pořád baví řešit. Myslím, že jinde jsou ponožky v sandálech  považovány za běžné. Co myslíte vy? :)
 




 
SHARE:

12 komentářů

  1. oooo top/ bralet od kiaľ ?? božský !

    OdpovědětVymazat
  2. jsi nejvic dobře opálená! je to boží, přála bych si jít někdy s tebou po ulici, mně dneska stačily zase ty pohledy na creepers atd. protože v Londýně jsem si na to tak nějak odvykla :D
    ady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Však to taky můžeme někdy zrealizovat! To právě na Londýnu miluju,prostě je tam každej sám sebou.

      Vymazat
  3. ty ses proste taaak hustacka! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa tak páči tvoje brucho, no aspoň tá časť ktorú je vidno :) A podprsenka je megaa!

    OdpovědětVymazat
  5. Me to prijde suprovy! A ponozky v sandalech jsou supr, lidi nechapu...je neco jinyho kdyz si to lidi oblikaji dost podivne ala ponozky v takovych tech sportovnich sandalech na tury a nebo takhle supr stylove! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi krásná! Jinak parádní outfit :)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig