úterý 17. února 2015

Black Velvet

Chodit v černé, jak už asi víte, mi nedělá velký problém. Je to barva, která se hodí snad úplně ke všemu, což mi hraje do noty při ranním nestíhání. V sobotu jsem se po dlouhé době zašla podívat do sekáče. Štěstí ten den stálo při mně a já si odnesla černé velvet šaty za 29 Kč, které můžete vidět hned v outfitu. Mám ale v plánu zařadit do šatníku i nějaké výraznější barvy. Co třeba růžové boty? :)
 
 
Sweatshirt: Takko, Dress: Secondhand 

SHARE:

9 komentářů

  1. ty jsou nádherný a mělas teda mega štěstí!!! <3 a na poslední fotku jsem nejdýl koukala a nechápala ji lol :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkujuu... No moc často se mi právě nestává, že v 2handu něco najdu, ale tohle bylo, jak říkáš, fakt mega šťestí! :))

      Vymazat
  2. Za 29.-? :O Vypadají opravdu krásně! A stejně jako Ady Any, tu poslední fotku prostě nechápu :D Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. ta posledna foto je super :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásnou postavu!! A ty šaty ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  5. krásny outfit :) šaty si fakt pristanú, máš dokonalú postavu :3
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig