čtvrtek 26. února 2015

Tour de Prague

Ahoj všichni! Je to pár dní, co jsme si s kamarádkou udělaly dvoudenní výlet do Prahy spojený především s koncertem Katy Perry. Já mám pro vás dnes pár fotek a "vlog", při jehož natáčení jsem dostala nápad začít točit více videí, které budu přidávat na youtube i následně sem na blog. Dejte mi vědět, co si o tom myslíte! :) Celé dva dny šíleně rychle uběhly, ale myslím, že jsme si je naplno užily. První den jsme si udělaly krátkou procházku po Praze s plánovanou zastávkou v bistru Sweet&Pepper Days na Vinohradech a následně se ubytovaly v hostelu Kolbena, blízko stanice metra Kolbenova a po zaslouženém odpočinku vyrazily na koncert Katy Perry do O2 arény. Druhý den jsme strávily v centu Prahy nakupováním a posedáváním v kavárnách. Však to všechno uvidíte na videu! :)
 

 
 
P.S. Celý outfit bude v co nejbližší době v samostatné, příspěvku. :)
SHARE:

2 komentáře

  1. tvoje videa mám fakt ráda <3 a ty pocity v kabince v topshopu sdílím stoprocentně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc super video, Jani :) a jsem zamilovaná do tvého kabátu :') :D

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig