Lace

22:27

 Tyhle fotky už mám v  počítači nějaký ten pátek a stále váhám nad jejich zveřejněním. Ano, i teď váhám a nevím proč. Možná proto, že překročily pomyslnou hranici? Ale jak ji vymezit? Co je moc a co je přípustné? Kde končí? A na závěr se ptám, proč vlastně existuje? Jsme lidé, jsme příroda, jsme jejím dokonale nedokonalým výtvorem.
P.S. Přemýšlení je fajn, ale ve velkým množství škodí.
 

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Tie fotky sú nádherné! Si krásna a nemáš dôvod pochybovať nad zverejnením! Veľmi krásna čipka ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu tě. Já kdysi zveřejnila fotku, na které byla moje podprsenka (new-in to bylo a ani jsem ji neměla na sobě :D) a během pěti minut jsem to smazala, protože jsem si nebyla jistá, jestli tím nepřekračuju hranici. Ale vůbec mi takové fotky nevadí, navíc to vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu tě. Já kdysi zveřejnila fotku, na které byla moje podprsenka (new-in to bylo a ani jsem ji neměla na sobě :D) a během pěti minut jsem to smazala, protože jsem si nebyla jistá, jestli tím nepřekračuju hranici. Ale vůbec mi takové fotky nevadí, navíc to vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně no, na internetu si nemůžeš být nikdy ničìm úplně jistá. A děkuju:))

      Vymazat

Blog Archive

Translate