středa 29. července 2015

Mind your own business

I když jsou prázdniny a já si v podstatě nemám na co stěžovat, protože si je užívám a mám se vlastně strašně fajn, tak máme v sobě stále takový zvláštní pocit úzkosti a strachu, který se mísí se špatným svědomím k vůli zbytečně promrhanému času či nízké kvalitě příspěvků. Z čeho že to mám vlastně  strach? Nejedná se o nic konkrétního. Mám strach z budoucnosti, z toho, co bude dál, z toho, že zklamu samu sebe. A co se blogu týče, nemám na něj tolik času, jako jsem mívala. Užívám si prázdnin, cestuju, jsem s rodinou nebo kamarádkami a tohle všechno je pro mě přednější než blog. Snažím se přidávat co nejčastěji, ale paradoxně když si užívám a mám spoustu úžasných zážitků, fotek, které bych chtěla publikovat už tolik není a o těch outfitových ani nemluvím ( za tyto vděčím Klárce ). Pak se stane, že postuju články, z kterých já samotná nemám vůbec dobrý pocit. Proto teď budu postovat sice asi méně často, ale raději si dám na článku záležet, než abych sem prostě "něco" přidala jen proto, aby byl nový příspěvek. Doufám, že to chápete. :) A protože tenhle blog je přeci jenom veden víc jako fashion, tak pár slov o outfitu nebude na škodu. Vlastně ne jen o outfitu. :) Posledních pár měsíců na sobě pozoruju dost velké změny, co se stylu a oblíkání týče. Vzpomínáte na ty časy, kdy jsem se z každýho outfitu snažila udělat něco jako umělecký dílo v mém podání? Vzpomínáte na drdůlky ála Mickey Mouse? Na páskované boty z Topshopu s tlustýma adidas ponožkama? Na koženkovou sukni? Vzpomínáte? Jo? Já taky a můžu vás ujistit, že tohle už je dávno bohužel (bohudík) pryč. Nejlíp se cítím v něčem jednoduchým, ne moc výrazným, ale přitom zajímavým. Přemrštěná extravagance už mě nebaví a nosit ji už ani neumím. Můj styl se stále vyvíjí a vyvíjet bude. Nosím, co se mi líbí, nepopírám však i vliv trendů, které mě zrovna zaujmou. Malý náhled do minulosti tady, tady, tady a třeba tady. Co vy a váš styl? :)


Mom jeans - Pull&Bear 
 Sneakers - CCC
  Bag - C&A
Shirt - Zara
SHARE:

7 komentářů

  1. Myslím, že tvůj outfit je povedený, stejně jako ty minulé extravagantní :) Já jsem teď ze svýho stylu, z konzumního života a z módy akorát tak znechucená. Vůbec s tím nedokážu hnout. Jediný co mě teď v oblíkání zajímá je pohodlí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Opäť skvelý outfit, tie rifle a kabela to je úžasné ♥

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig