pátek 10. července 2015

WATERMELON

 
 Jak se všichni máte? :) Dnešní příspěvek bude trošku odlišný od těch ostatních. Všimla jsem si, že vás, co se textu a informací týče, poslední dobou dost zanedbávám a dnes bych to chtěla napravit. :) Méně fotek, více textu. Ok? Tak jo, začnu asi tím, že dneska mi skončil turnus na příměstském táboře pro děti, na kterém dělám instruktorku a upřímně jsem za to docela ráda. Sice mě samotnou udivilo, že dokážu nějakým způsobem pracovat s dětma i přes to, že jsem pravým opakem člověka, co to s dětma umí, ale neustálé okřikování, napomínání, zakazování a přikazování mě tak unavilo, že jsem byla ráda, že jsem cestou domů neusnula. Tak jo, to by bylo. Příští týden jedeme s kamarádkou na Colours of Ostrava. Bude to můj úplně první festival a jsem strašně zvědavá, jak to bude probíhat. Mám trochu obavy, ale už se moc těším! Uvidím se tam s někým z vás? :) Zbytek července bych měla mít volný, jen na pár dní ještě pojedeme s kamarádkou na chatu. Co se srpna týče, čekají mě opět dva týdny na příměstském táboře a ještě bych se měla podívat někam za hranice. Cestování mě neuvěřitelně naplňuje a jsem strašně vděčná za to, že mám příležitost poměrně často opustit ČR. Když mám v ruce kufr a pas, naplní mě neuvěřitelný pocit štěstí, který miluju a k životu potřebuju.  Baví mě poznávat neznámé, nasávat místní atmosféru a užívat si každičkou minutu. Musím říct, že Paříž,  kde jsem byla na konci května, se mi vryla hluboko do paměti i do duše a naprosto mě okouzlila. O Londýně, kde jsem byla před třemi lety tohle bohužel říct nemůžu. Je to úžasný město, se skvělou atmosférou, ale protože jsme v Londýně byly na poznávacím zájezdu s cestovkou, neměli jsme možnost proniknou do opravdového Londýnského života, což mě mrzí a určitě bych to chtěla co nejdřív napravit. Každý město i země, kde jsem byla mě určitým způsobem okouzlila. Mohla bych začít Berlínem, pokračovat Kubou, Albánií a skončit Barcelonou, ale jak už jsem řekla, každé město má svůj půvab a svůj vlastní styl, který se vždy snažím přijmout a pochopit. Napiště mi, kam se chystáte, popřípadě jaké město vám ukradlo srdce nebo cokoliv jiného, co máte právě na srdci. :)) Mějte se krásně a užívejte léta! :)
 
 
Crop top - Brandy Melville
Jeans - Secondhand
Sneakers - CCC
SHARE:

4 komentáře

  1. dlouhý texty, to já ráda. týden s dětma bych teda určitě nezvládla.
    při cestování mám stejnej pocit, bohužel ale nemám buď příležitost často vycestovat, protože mě zajímají jiný místa než většinu lidí nebo minimálně rodičům by se určitě třeba do berlína nechtělo. londýn byl pro mě úžasný právě proto že jsem si na něj sama našetřila a byl to první výlet jen s kamarádkama, barcelona byla taky úžasná jako město, jinak se za pár týdnů chystám do vídně, kde už to znám, ale taky jsem tam nikdy nebyla na vlastní pěst. a pak ještě do budapeště, kam se těším nejvíc, protože miluju prahu a hodně lidem přijdou tahle dvě města podobná. strašně bych chtěla na nějakej roadtrip a chybí mi letadlo, miluju letadla :D a colours si určitě užiješ, festivaly jsou náročný ale stojí to za to a pár dní s mimimem spánku za tu atmosféru tisíckrát stojí <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve Vídni jsem byla dvakrát a myslím, že mě to město nikdy neomrzí, je tam krásně! A do Budapeště bych se chtěla taky moc podívat, co jsem slyšela, tak je to tam boží, tak doufám, že si to tam užiješ! :) No a roadtrip to je taky můj sen no, i když mám paradoxně z aut docela strach a nechci si dělat řidičák ( i když se tomu asi nevyhnu ) :D

      Vymazat
  2. Such a cute outfit, love your top - the colour is so deep and nice
    Feel free to check out our latest post x
    http://looklovewear.blogspot.co.uk/2015/07/when-in-rome.html

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig