úterý 15. září 2015

DENIM ON DENIM

 Po nějaké době jsem zpět nejen s dalším outfitem, ale i se spoustou věcí , které vám chci říct. Věc se má tak, že jsem nastoupila do maturitního ročníku s poněkud optimističtějším pohledem a doufala, že všechno bude takové, jako bývalo dřív. Snažila jsem se neposlouchat tu negativní část mysli, která mě v noci budila a probouzela ve mně pocity nejistoty a zoufalství. Ano, optimismus zvítězil, ale hned první školní týden ustoupil někam hodně daleko. Do školy chodím tři dny za sebou na sedm a i když chodím spát kolem desáté, jsem pořád unavená. Kromě toho si dělám autoškolu, což vždycky byla má největší noční můra a vlastně stále je. Já a auto, to prostě dohromady nejde! Takže volného času potom už moc nezbývá a když už se přeci jen nějaký najde, tak ho raději věnuju odpočinku nebo naopak nějakému pohybu. Je toho zkrátka moc. Vím o sobě, že jsem až přehnaně přecitlivělá, ale poslední dobou se to jen stupňuje. Stále mě něco sužuje, mám strach z toho, co bude i z toho, co je. Věci, které pro mě byly samozřejmostí se mi pomalu, ale jistě vzdalují. Tímhle vším jsem vám jen chtěla objasnit, jak se věci vlastně mají a proč nejsem na blogu tak aktivní, jako jsem bývala dřív. Možná se to nezdá, ale blogování opravdu vyžaduje určité úsilí, vášeň, nadšení a poměrně dost času. Jak už jsem psala, když už se ten čas najde, většinou nemám náladu na to sedět u počítače a byla bych opravdu nerada, kdyby se pro mě blog stal jen pouhou povinností. Doufám, že mi rozumíte a můžu vám slíbit, že se budu snažit, jak jen to půjde. Děkuju!♥
 A ano, myslím, že vám dlužím i pár slov k tomuto outfitu, který jsem si opravdu oblíbila. Po dlouhé době jsem konečně zkusila pro mě něco nového a to konkrétně skombinovat dva džínové kousky. Riflovou sukni,  jsem si zamilovala a víte proč? Kromě toho, že se hodí téměř ke všemu a je opravdu pohodlná, mi ji koupila máma jen tak pro radost  a jak už jsem psala, jsem poslední dobou ještě větší citlivka, než jsem bývala a opravdu to pro mě hodně znamená!

 
Skirt, Hat, Crop top - H&M
Shoes - CCC
SHARE:

8 komentářů

  1. Ako som si prečítala ten text, uvedomila som si ako neskutočne sme si podobné, čo nevidím často. Taktiež sa maturitný ročník snažím brať optimisticky a vravím si, že všetko zvládnem, no vždy ako si ľahnem do postele, začnem rozmýšľať o maturách, o vysokej, o budúcnosti a mám taký hnusný pocit zúfalstva a strachu, že nič nezvládnem. Som neskutočne precitlivelá a dokážem sa rozplakať aj nad kľúčovou dierkou, takže všetko, čo sa okolo mňa deje prežívam dvakrát silnejšie ako ostatní. Taktiež sa bojím áut a jazdenia, ja som vodičák odmietla robiť (som zvedavá ako to ovplyvní moju budúcnosť), ale jednoducho sa príliš bojím niečo ovládať a zodpovednosti, ktorú by to nieslo, takže som sa na to vykašľala a snažím sa zamerať len a len na maturitný ročník, aj keď som neskutočne lenivá a vždy len sedím pred počítačom a najradšej by som prespala celé tri roky v kuse. Trochu blbé, že tu píšem toľko informácií z môjho života, ale prišlo mi to naozaj zaujímavé aké podobné pocity zdieľame. A aby som nezabudla, ten outfit je nádherný! Zbožňujem oversized rifľové bundy a takúto sukňu si už dlhšie zháňam v bielej či hnedej farbe, pretože by sa vážne zišla! Pristane ti to ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem si už všimla, že náš pohled na život je v mnoha případech úplně identický! Jsem moc ráda, za tvůj komentář! <3 Co se sukně týče, hnědou semišovou mají taky v H&M a bílou jsem viděla ve Stradivariusu. :) Děkuju<3

      Vymazat
  2. Tak zaprvé ti přeji hodně štěstí s autem, ať si rozumíte :D, já řidičák zatím nepotřebuji a navíc mi (pro mě) přijde zbytečný. Zadruhé ti přeji, aby ti ten optimistický pohled vydžel minimálně když se koukneš do budoucnosti maturitní, protože to je určitě jeden ze základů úspěchu (uvidíme ale, jak budu mluvit za rok :D). A ano, taky jsem přecitlivělá, bohužel pro mě to v sobě dusím a pak...no, není to nejlepší :D.
    Každopádně, tvůj outfit se mi moc líbí, denim a denim jsem chtěla zkusit včera, ale nakonec jsem si řpipadala dicně, tak třeba příště, no. Tobě to ale sedí ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já řidičák zatím taky nepotřebuju a přesně i mně to přijde zbytečný :D Nemám v plánu nikam jezdit autem, ale je pravda, že třeba ho po mě na nějaké brigádě můžou požadovat. Jinak moc děkuju! :))

      Vymazat
  3. krasny outfit;) denim a denim rada kombinuji a ta sukne je skvela;) slusi ti to:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je super outfit :) moc se ti povedl :) jen tak dál, jsem tvou novou čtenářkou :)

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig