středa 11. listopadu 2015

RANDOM

Jelikož se tu už docela dlouhou dobu neobjevil žádný random článek, dnes jsem se to rozhodla napravit! Ve foťáku i v mobilu se mi nashromáždilo pár fotek, které se mi sice líbí, ale nenašla jsem pro ně nějaké jiné uplatnění, než aby ležely zapomenuty v počítači...dnes tedy přišel jejich čas. :)
 
 
Začátkem října se konala tradiční olomoucká výstava květin - Flora, kterou si málokdy nechám ujít a letošní podzim nebyl výjimkou.


....a jídlo bude, ostatně jako vždycky, taky! Recept na tyhle výborné, i když trochu spálené, lívanečky už zná snad každý, ale jestli ne, tak stačí pouze smíchat rozmačkaný banán s vajíčkem a můžete přidat i trochu ovesných vloček. Já do směsi ještě přimíchala kokos. Hotové lívanečky jsme pak prokládala crunchy arašídovým máslem a bílým jogurtem. :)
 

 P.S. Přemýšlím, že bych příspěvky začala psát i anglicky. Angličtina mě baví a chci se v ní víc a víc zdokonalovat a myslím, že právě psaní na blog mi to umožní a taky tak blog osloví možná i víc čtenářů z jiných zemí. Všechny články by asi v aj nebyly, ale velká většina ano. Co si o tom myslíte? :)
SHARE:

2 komentáře

  1. Ja som taktiež začala rozmýšľať o tom, žeby som začala písať článok aj v angličtine, aby som si ju mohla zlepšovať a rozšírila obzory. Asi nad tým pouvažujem, aj keď som to už niekedy skúšala a predsa moja rodná slovenčina ma baví, no keď idem tie jazyky študovať, aby som aj nejakú prax mala;D Inak krásne fotografie!

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig