středa 2. března 2016

NEW IN ( W 2016)

 
Už dlouhou dobu tu nebyl žádný new in post. Vždy, když si něco nového koupím, většinou kousek rovnou zakomponuju do nějakého outfitu a připadá mi zbytečné ho fotit zvlášť. Ale za poslední dva měsíce jsem, co se nakopování týče, byla, řekněme, dost produktivní! :D
 
//It has been quite long time since I published the last New in post. Every time I buy something new, I prefer more to incorporate it to an outfit than to do an another post about it. Well, last two months are an exception because I've been shopping a lot! At least, I got some awesome pieces! :)
 
Tričko (Topshop) - To jsem tak jednou neměla zrovna nejlepší den a abych si udělala radost, tak jsem si objednala něco málo z Topshopu, na ceny jsem se ani raději nedívala.
Sluneční brýle (E-bay) - Z těchto brýlí mám opravdu strašnou radost! Měly sice dorazit už pod stromeček, ale lépe později než nikdy. :)
 
Svetr (C&A) - Těch není nikdy dost!

Lace-up baleríny (Primark) - Už minulé jaro jsem nějaké takové sháněla, jenže mi všude přišly až moc drahé, no a v londýnským Primarku je měli zrovna za pár liber!
Top (New Yorker) - Ok, upřímně nevím jak přesně tenhle kus oblečení nazvat. Každopádně jste ho ale už mohli vidět v minulém postu tady. :)

 Kardigan (Tally Weijl) - Těch taky nikdy není dost, a to především v neutrálních barvách, které se hodí ke všemu.

Šaty (Tally Weijl) - Za pár korun a skvěle posloužily na kamarádčiném maturiťáku.
 
Kalhoty (Topshop) - Joni jeans z Topshopu jsou opravdu nejlepší! Doma je mám ještě v černé a modré, takže už mám vyzkoušené, jaká velikost mi sedí a mohla jsem si je bez obav objednat přes internet. :)

SHARE:

4 komentáře

Blog Layout Designed by pipdig