úterý 31. května 2016

MUSTARD

Pamatujete na tyto žluté culottes, které jsem si přivezla v březnu z Barcelony? Už jste je jednou mohli vidět v outfitu, který jsme fotily právě v barcelonském Park Güell tady, tentokrát jsem je ale zkombinovala trochu jinak, a to s černým zkráceným topem, džískou  a šněrovacími balerínami. Moje čtyřměsíční prázdniny jsou už o zase dva týdny kratší, nemůžu uvěřit, jak strašně rychle ten čas letí. Zatím si užívám naprosté pohody a nic nedělání, ale abych pravdu řekla, chybí mi nějaká aktivita........A tak jsem se při psaní těchto slov rozhodla jít běhat a psaní článku odkládám na dobu neurčitou, no vlastně na teď. Můj obličej splývá s barvou mého fosforově růžového trička a vypadám spíš, že jsem byla plavat než běhat, ale je mi fajn a to je hlavní. :)
// Do you guys remember these culottes I bought in Barcelona two months ago? You could already seen them in another outfit post We shot right in beautiful Barcelona here, but today I went for a little bit different combination.  I was wearing them together with black top, denim jacket and lace up shoes I've  fell in love with recently. Anyway, my four months long holiday are  now already shorter of two weeks. Time runs out sooo fast. I'm still enjoying ease, but to be honest I miss some kind of activity, you know........And while writing down these words I decided to go running. My face pretty much matches my pink T-shirt and I'm looking more like after swimming than running, but I feel really good. :)
 
Top - New Look
Shoes - Primark
Culottes - Zara
SHARE:

7 komentářů

  1. Jani, kde to fotíš? Ten vchod vypadá úžasně! A ty jakože taky, žeee ;) :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je to takový moje "tajný" fotící místo, klid, pohoda a žádný stresy z kolemjdoucích...Vila Primavesi :)

      Vymazat
    2. Fakt? To je hanba, že jsem ji nepoznala...

      Vymazat

Blog Layout Designed by pipdig