pondělí 4. července 2016

FRINGES

Hlásím se z Mallorky, a to s dlouho slibovaným outfitem, foceným ještě v Olomouci. Pokud by se vám třeba náhodou zastesklo po častějších příspěvcích tady na blogu, koukněte na můj youtube kanál, kde už najdete dva vlogy právě z Mallorky a snad se brzy i tu objeví nějaký článek se spoustou fotek a zážitků.
//Hello from Mallorca! I'll finally show you the outfit I shot in Olomouc the other day. Anyway, If you are missing my regular posts here, head over my youtube channel. There're already two vlogs from Mallorca there and I promise that I'll also make a post with a lot of pictures from that beautiful island soon!
 
 
Sunglasses - Reserved
Pants, Crop-top - H&M
Shoes - Adidas Stan Smith
SHARE:

2 komentáře

  1. Ach, tie tvoje úžasné outfity ♥ Každý jeden kúsok je dokonalý a vyzerá na tebe skvelo!

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig