úterý 28. listopadu 2017

ROOM TOUR //ENG

Tak jsem tady zase s nečím novým! Asi jsem se už zmínila, že jsme se v září společně s dvěma kamarádkama ze Skotska nastěhovaly do novýho, soukromýho bytu. No a teď si tak říkám, přoč vám vlastně neukázat můj nový pokoj a jak jsem si pohrála s jeho dekorací. Jelikož mám rodinu a některé přátele dost daleko, fotky pro mě definitivně hrají důležitou roli. Jako milovník cestování jsem si nemohla odpustit koupi stírací mapu světa, do které jsem se naprosto zamilovala. Nebudu lhát, život v zahraničí je někdy těžkej, ale mít místo, na který se rádi vracíte po náročným dni a kterýmu můžete říkat domov, ho hodně usnadňuje a obohacuje.
// Hi there! I know, It's been a while, but I'm back with a new post! As I've probably mentioned before, I moved in together with two Scottish friends of mine to a private flat in September and I thought why not to show you around my room a bit. Since I live quite far away from my family and some friends, photos play an important role in the whole room decoration. As a passionate traveller, I couldn't resist getting myself a scratch-off map of the world that I absolutely love. Living abroad is a bit difficult sometimes, but having a place you love coming back to after a long day, a place you can call home even here in Scotland, makes the whole experience easier and way more enjoyable.


Důležitou novinkou, kterou chci s vámi dnes sdílet, je to, že i vy můžete mít přesně tento plakát pověšený na stěně! Plakáty formátu A3 jsou tištěné na kvalitním lesklém křídovém papíru. Jejich design jsem osobně navrhovala a malovala, no a jelikož jsem docela perfekcionistka, tak jsem jim udělala i stránky, kde si je můžete koupit! Stačí kliknout TADY
//The most important news I want to share with you today is that you can have this poster as well! A3 format posters are printed on good-quality glossy coated paper. Their design is created and painted by myself. :) Since I'm quite a perfecionist, I've also lauched a website where you can buy the poster. Just click HERE

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig