čtvrtek 15. února 2018

Cestování po ČR ?

To, že miluju cestovat pro vás jistě není žádným tajemstvím, ale to, že mám velké mezery co se poznávání mého rodného Česka týče, pro vás bude možná novinkou. Nejvíc míst po republice jsem navštívila určitě s mými prarodiči, kteří mě jako malou pravidelně brávali na výlety a několikadenní dovolené. Díky nim jsem navštívila pár míst i mimo Moravu, třeba Český Krumlov a Lipno. Nikdy jsem ale nebyla na Šumavě, v Krušných  horách, Krkonoších, ani Jizerkám a mám pocit, že mi toho hodně uniká. Sice dávám pořád přednost cizině a už teď mám v hlavě několik destinací, kam se snad v létě vydám, ale chtěla bych si nechat i prostor na objevování České republiky, konkrétně teda Čech, kde se, kromě Prahy, normálně vůbec nepohybuju. Ráda bych se podívala třeba zrovna do Českých Budějovic, Třeboně, Hluboké nad Vltavou a taky navštívila Národní park Šumavu - takže tak nějak celkově Jižní Čechy. Nikdy bych si nemyslela, že to řeknu, ale když jsem dlouhodobě ve Skotsku, tak mi Česko chybí. Jelikož ráda plánuju možné i nemožné, začala jsem na hotely.cz koukat na případné ubytování, kde mají skvělou nabídku hotelů, apartmánu i penzionů v různých cenových kategoriích. Já dávám raději přednost kombinaci méně peněz za ubytování a více za zážitky a jídlo. Co vy a cestování po vaší rodné zemi? :)

Fotky jsou z léta z Rešovských vodopádů, které se nachází v, pro mě nedalekých, Jeseníkách, které mě nikdy nepřestanou bavit a fascinovat.

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig