pátek 8. června 2018

MY E-BOOK //ENG

Tak jo, je to tady! Uhádnete co? Ať už ano, či ne, já vám to stejně povím, protože z toho mám ohromnou radost a  chtěla bych ji sdílet i s vámi! Před pár dny mi vyšla moje úplně první knížka, konkrétně teda e-book, který je možný zakoupit na Amazonu. Je napsán v angličtině, protože jsem chtěla, aby si ho mohl přečíst opravdu kdokoliv a měl tak i větší dosah. Možná vás zajímá, proč jsem se vlastně rozhodla něco takového napsat a jak se v mojí hlavě ta myšlenka vytvořit e-book vlastně zrodila. Odpověď je docela prostá. Napsat knihu bylo mým snem už opravdu od malička, kdy jsem si do notýsku malovala a psala vlastní vymyšlený příběhy. S blogováním, studiem žurnalistiky a potřebou světu něco říct a zanechat zde nějaký odkaz se to vše ještě o něco víc vystupňovalo. Dlouho dobu jsem nevěděla jak začít, jak to celý uchopit a hlavně v jakým duchu knížku pojmout. No a pak mě to napadlo. Krátký e-book o něčem, co je mi blízké, o tématu, o kterým dovedu mluvit od rána do večera. Beyond Your Body -  The Beauty of Loving Yourself je o lásce k sobě samé, o sebe přijetí a budování pozitivního vztahu s jídlem a hlavně vlastním tělem. Snaží se čtenářům sdělit, že život je něco mnohem víc než jen hon za dokonalostí a že tvar ani velikost našeho těla neurčuje naši cenu.

E-book můžete koupit TADY

//I've just published my very first e-book and I'm beyond excited about it! It's been my dream to publish a book for so long and now it's finally happening!

Beyond Your Body - The Beauty of Loving Yourself is all about self-love, self-confidence and positive relationship with food and your own body. It portraits honest and not always so nice reality of growing up in a judgemental society of 21st century. I was struggling with my own self-image as well and thought that being skinny was an ultimate life goal. That's why I wrote this book, to show that there is so much more to live for and that your body shape doesn't determine your worth nor beauty.

You can purchase the e-book HERE


SHARE:

2 komentáře

  1. Krásný úspěch Jani, obal vypadá hezky a i uvnitř bude určitě co číst. Gratuluju k dosažení tvého snu :)

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig