pátek 7. června 2019

Summer Feelin'

Někdy život zkrátka doslova překypuje ohromným množstvím nezapomenutelných momentů, že se nad nimi člověk pomalu nestihne ani pozastavit a zamyslet, natož tak ještě sdílet s online světem. Odejít z domu brzy ráno, ještě za tmy kdy celé město spí, a vrátit se pozdě v noci...spocená, unavená, ale neuvěřitelně šťastná a vděčná za všechno, co se v mým životě zrovna odehrává...to je pro mě perfektní defince žití naplno. Ale co si budeme povídat, blogování mi setsakramentsky chybělo. Čím jsem starší, tím menší potřebu mám vést blog stylem "můj milý deníčku" a dokazovat si tu svou vlastní hodnotu, ale sdílení mých zážitků, příběhů, zkušeností, a problémků si nikdy neodpustím. Fashion blogerka už nějakej ten pátek rozhodně nejsem a honba za oblečením a nejnovějších kouscích mě už dávno nebaví. To ale neznamená, že nemůžu být kreativní a nosit sice staré, ale pořád dobře vypadající kousky, ve kterých se cítím sebevědomě a pohodlně zároveň. No ne? :)


// Sometimes, life is packed with the number of moments too big to even stop a for a while to think about it yourself, and definitely too big to share on an online platform. Leaving home early in the morning and coming back late at night sweaty, smelly, tired but incredibly happy and grateful for everything you have in your life at the moment....that's what living your best life means to me. But damn, I've missed it! I've missed sharing my life stories, my struggles, my adventures, my achievements and more. I'm not much of a fashion blogger anymore and spending money on clothes doesn't really bring me much happiness. However, that doesn't mean I can't get creative and re-wear my old clothes, that may not be considered "trendy" anymore but still looks good and, more importantly, makes me feel good, confident, and comfortable at the same time.


Love,
Jana xxx
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig