pondělí 20. dubna 2015

Patterns

Vzory mě poslední dobou dost baví, zvlášť, když se jedná o ty geometrické. Tenhle outfit jsem na sobě měla v sobotu na dokumentu o LSD, který byl promítán v rámci Afa a jen tak by the way to bylo opravdu zajímavý a dozvěděla jsem se řadu nových věcí. Zkombinovala jsem mou oblíbenou sukni s halenkou, kterou jsem nedávno našla v Lindexu za stovku a třešničkou na dortu byla samozřejmě džíska. Touhle kombinací  jsem si z počátku nebyla moc jistá, ale nakonec to nevypadalo zas tak zle, co myslíte? :)
 
 
Top - LINDEX
 Skirt - HOUSE
 Shoes, Bag - PRIMARK
SHARE:

8 komentářů

  1. Já myslím že se na tom outfitu nedá nic zkazit, černá s bílou k sobě jdou vždycky, vzory se neruší a tak džíska je vážně třešnička na dortu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně se strašně bojím kombinovat více vzorovaných věcí dohromady, ale tobě se to podařilo fakt dobře :) A ty slevy v Lindexu jsou pecka, taky jsem si tam nakoupila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit! Hlavně ta sukně! ))

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig