úterý 20. listopadu 2018

PINK JACKET //ENG

Ještě než celou Evropu pokryje sněhová peřina, chtěla bych s vámi sdílet jeden podzimní outfit s růžovou klokankou v hlavní roli. Jak už jsem se nejspíš zmiňovala, nakupování oblečení už mi nic moc neříká a málo kdy si koupím něco, co bych vyloženě nepotřebovala. Od léta jsem si tak pořídila nové podzimní boty, protože ty staré mi už dosloužily a taky podzimní bundu, která se dá skvěle vrstvit a v kombinaci z huňatou šálou ji nosím ještě i teď. Co vám budu povídat, nic lepšího a pohodlnějšího jsem na sobě dlouho neměla a ta velká kapsa vepředu je opravdu vynález za všechny prachy! :)

// Before the land gets fully covered in snow, I'd like to show you my favourite fall outfit with my new pink jacket playing the main role. As I've probably already mentioned, shopping for clothes doesn't give me thrills anymore and I barely buy anything new unless I really need it. Since summer, I've bought a new pair of boots to replace the old one, and a fall jacket that is great for layering and can be worn together with a chunky scarf even now. What else should I say, I haven't worn anything more comfortable and practical in ages. The front pocket is my best friend indeed. :)


Jeans - Reserved 
Jacket - Pull&Bear
Sneakers - Reebook
SHARE:

2 komentáře

Blog Layout Designed by pipdig