pátek 27. září 2019

Keep On Moving, aneb jak cvičím

Čas ubíhá tak rychle, že se mi tomu ani nechce věřit. Léto už je definitivně za námi a představa, že ještě před třemi týdny jsem se slunila na pláži se zdá být už jen vzdálenou vzpomínkou. Kapky deště bubnují na okno a jen pomyšlení na to, že i několikrát odložený budík stejně jednou finálně zazvoní a donutí mě vylézt z vyhřáté postele, mi vůbec není příjemné. Ale co už. Léto sice miluju nadevše, ale musím uznat, že i tohle pochmurné skotské počasí má něco do sebe.
V posledních pár týdnech jsem se vrátila do své, jakési, rutiny, co se cvičení týče. Říkám jakési, protože po několika letech jsem se konečně naučila poslouchat své tělo a nemučit se ve fitku jen protože "musím". Nemusím nic. Tak jednoduchý to je, nemusím nic. Ale já chci. Chci se cítit dobře, být silná, zlepšovat se, nehroutit se pod taškami s nákupem, nezadýchat se při dobíhání autobusu a především, vrátit tělu to, co mi dává a dopřává každý den. 

Takže jak vlastně ta moje rutina vypadá? Snažím se hýbat každý den, jakýmkoliv způsobem. Když se ale nezadaří, tak se nezadaří, a to je taky naprosto v pořádku. Zítra je taky den, a není třeba žádných výčitek. Co jsem se vrátila do Skotska, tak jsem si opět koupila permanentku do posilovny, kde je i spousta super skupinových lekcí. Někdy si zajdu na jógu, miluju Body Balance, někdy se zapotím na Hiit Stepu nebo Body Pumpu. A když chci mít všechno ve vlastní režii, tak si zacvičím sama v posilovně. Anebo vyrazím na delší procházku. Vždy podle nálady. :) Do nedávna jsem ale cvičila doma a mnohdy se zapotila víc než ve fitku. Když cestuju, hlavním zdrojem pohybu je pro mě chůze a poznávání nového prostředí je pro mě hlavní prioritou a cvičení jde většinou úplně stranou.

Ráda se cítím pohodlně, nemám ráda když mě něco tlačí, řeže, padá, anebo překáží v pohybu. Oblečení na cvičení nemám moc, ale vím, že na těch pár kousků co vlastním se můžu vždy spolehnout. Mám ráda příjemné, jemné materiály, jednoduchost a funkčnost. Co se spodního dílu týče, legíny s vysokým pasem u mě stoprocentně vedou! Spoustu super sportovního oblečení všemožných značek najdete například na lascana-shop.cz. Na lidl-shop.cz si taky určitě vyberete, a stejně tak i na Answear.cz.

Jak v pohybu přistupujete vy?

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig