středa 31. prosince 2014

Summary

Nemůžu uvěřit tomu, že už je to rok, co jsem dělala shrnutí uplynulého roku a se zvědavostí a nadějí vstoupila do roku 2014. Teď, po 12 měsících, už můžu s jistotou říct, že to byl úspěšný rok plný zážitků, nových zkušeností, přátel a splněných snů. Bohužel ale také zklamání a smutku, což však k životu patří. Ničeho ale nelituju. Z chyb, kterých jsem se dopustila, jsem se poučila, změnila jsem své hodnoty a priority a jsem připravená začít nový rok  tak nějak ''úplně od začátku''.
 

Pojďme se podívat na pár okamžiků roku 2014...

• V lednu jsem se odhodlala kontaktovat Barču a domluvily jsme se na focení. Kromě toho, že vznikly úžasné fotky, jsem konečně Barču poznala osobně, za což jsem moc ráda!

více fotek u Barči na blogu TADY a TADY nebo u mě TADY a TADY
 
 • Červenec se nesl převážně v duchu léta, moře a zábavy. Značnou část jsem totiž strávila na Corfu  s mou kamarádkou, jejím bráchou a našimi mamkami. Fotky mluví za vše.
 
více fotek TADY a TADY 
 
Kromě toho jsme ještě jeli na malý výlet do Albánie
 
Srpen bych bez váhaní označila nejlepším měsícem v roce. Snad hlavně proto, že jsem byla v Anglii na jazykovém kurzu a byla to pro mě zatím asi největší životní zkušenost. Kromě toho, že jsem se zdokonalila v angličtině jsem poznala nové lidi z mnoha koutů světa, konečně ochutnala sushi ( :D ) a učila se surfovat, což byl jeden z mých největších snů!
 
 
V říjnu jsme s A. byly na koncertu The 1975 v pražské Meetfactory, zážitek to byl opravdu skvělý!
 
 

• A poslední listopadový den a zároveň první adventní neděli jsme s kamarádkou strávily ve Vídni.

Článek TADY , fotky TADY
 
P.S. Videa z Korfu, Anglie i Vídně najdete na mém youtube kanálu ZDE.
 
 Všem vám přeji hodně štěstí, zdraví, úspěchů a nových zkušeností v nového roce a děkuju za vaši přízeň! ♥♥♥♥♥
SHARE:

4 komentáře

  1. Super článek a úžasné fotky. Taky Ti přeju všechno nejlepší do nového roku, hodně štěstí, zdraví, lásky a dechberoucích zážitků :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ty mas vzdycky uplne nejkrasnejsi fotky! <3 a Corfu a Anglii zavidiiiim :( snad bude tvuj rok jeste lepsi nez ten minuly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Vendy♥ Tobě taky jen a jen to nejlepší do nového roku! :))

      Vymazat

Blog Layout Designed by pipdig