pondělí 29. prosince 2014

What I Got For Christmas

Tento rok jsem se rozhodla, že pro vás připravím tento typ článku i já. Záměrem příspěvku rozhodně není chlubit se tím, co jsem dostala, ale inspirovat vás k výběru dárků třeba na příští Vánoce, k narozeninám nebo jen tak pro radost sobě či kamarádům. Dárky nejsou všechno. Doufám, že si video užijete a do komentářů mi můžete napsat, co letos o Vánocích udělalo radost vám (ať už to byl dárek nebo ne).



SHARE:

6 komentářů

  1. Krásné video, krásné věci, i když musím přiznat, že už mě ten John Green na každém kroku začíná trošku iritovat, je prostě všude, všude!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. tvý videa mě baví! :) a teď jsem přišla domů se stejnou sukní hahahaah
    ady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha ona mi připomínala takovou tu sukni z American Apparel, akorát nejmíň o tisícovku levnější :D Bude ti slušet:)

      Vymazat
    2. právě!!! :D tobě víc, ale s tím se dokážu smířit :D

      Vymazat
  3. Hezké video, moc se mi líbí ty rámečky.

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig