sobota 31. října 2015

SWEATER WEATHER

Ahoj! Jak užíváte prázdnin, pokud se těm pár dnům volna dá vlastně říkat prázdniny? Já jsem se před chvílí vrátila z Bratislavy, kde jsem strávila krásné tři dny a ještě než vás zahltím příspěvky právě z BA, tak bych vám chtěla ukázat outfit, kterej jsme ve středu nafotily s Marťou. (Jen tak mimochodem, ten odkaz tu není jen tak pro nic za nic, takže klik klik, stojí to za to! :)) Konečně jsem si koupila takovou tu zimní klasiku, která mi v šatníku opravdu scházela - svetr s rolákem. A když už mluvíme o tom nakupování, tak  jsem dnes do svého botníku přivítala vysněný boty, ale řeknu vám, cena už taková pohádka nebyla.
 

Sweater - C&A
Boots - Primark
Skirt - DIY
Jacket - NY
Hat - H&M
SHARE:

9 komentářů

  1. Skvělej outfit, moc se mi líbí, jak si to všechno zkombinovala!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tobě to sluší Jani, kombinace svetr a krajkové šaty je na tobě úplně geniálni, moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlhšiu dobu zháňam obyčajný rolák za rozumnú cenu, ale asi vo všetkých obchodoch som si všimla vysoké ceny asi preto, že im došlo, že to je tohto ročný trend;D Sa stavím, že keby som si ho chcela kúpiť minulý rok, tak mi ho dajú zadarmo! Inak veľmi krásny outfit, neskutočne sa mi páči ten sveter s tou sukňou, vyzeráš tak rozprávkovo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi ve většině obchodů připadají až moc drahé, ale právě v C&A se dá oblečení sehnat za rozumnou cenu. :) A děkuju moc♥

      Vymazat
  4. Ten svetr je krásný :) už delší dobu takový hledám...a ta kombinace s šaty je super)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kombinace hrubého svetru a jemných šatiček se mi strašně líbí, pořád hledám cesty jak to hezky skombinovat, ale ty jsi to udělala daleko líp ;)♥

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig