neděle 25. října 2015

Wild Soul

 Podzim patří bezpochyby mezi má oblíbená roční období, i když výběr je poněkud úzký, já vím. Miluju léto, podzim, jaro a vlastně i tu zimu. Každé období přináší něco jiného a dělá život takovým, jaký přesně je a dokresluje jeho atmosféru. Jaké roční období je vaše nejoblíbenější?
 
 P.S. Co bych určitě měla navštívit v Bratislavě? Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete nějaké tipy. :)
 
 

 Cardigan - House
Skirt, T-shirt - Zara
SHARE:

12 komentářů

  1. Super podzimní outfit! Sukně na podzim mám snad ještě radši než v létě :)
    Jinak v Bratislavě jsem ještě nebyla, ale zrovna jsem na jednom blogu četla o výstavě o Titaniku.. tu bych si určitě nenechala ujít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou skvělé fotky! :) Vypadá to, že bylo i teplo, tak doufám, že ještě bude! :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. V Housu mají takové svetry? Tenhle je teda super! :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hodne moc ti to slusi. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné místo na focení, fotky vypadají super a svetr jakbysmet :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky sú úžasné a tá sukňa! Ani nevravím aká je krásna, a že práve podobnú zháňam (ako ja vždy všetko). Čo sa týka Bratislavy, tak som sa dnes z nej vrátila a musím povedať, že tam je dokonalé miestečko na obed či brunch a to - Bistro St. Germain.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kardigan je boží, fakticky ;). A Blavu bych sama veelmi ráda navštívila :D.

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig