čtvrtek 4. února 2016

BLUE

 
Už je to víc než měsíc, co tyhle fotky vznikly a i přes to, že jsou to vlastně jen momentky focené za šíleného větru během našeho potloukání se londýnskou čtvrtí Shoreditch, mám je moc ráda. První část fotek z Londýna najdete tady a ta další tu bude už brzy! :)
// Although these pictures were taken more than a month ago, I really like them! Actually, these are  pretty more like snap shots taken while we were strolling through Shoreditch, one of my favorite  districts in London, than arranged photos. You can find the first part of pictures from London here and I promise that the other part will be up soon! :)
 
 
Jacket - Reserved
Jeans - Topshop
Scarf - Mohito
Hat - H&M
SHARE:

3 komentáře

  1. Tá modrá farba je perfektná, krásne prostredie na fotenie a ten vietor musel byť šialený! Šál sa mi veľmi páči ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Love how effrortlessly cool your outfit looks! The all-black look is so nice and we LOVE your leather boots
    Feel free to check out our latest post x
    LOOK LOVE WEAR

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! Hrozně se mi líbí ta šála! Nějakou podobnou jsem chtěla sehnat, ale bohužel se mi to nepodařilo a teď, když se blíží jaro, už mi přijde zbytečné nějakou šálu kupovat, takže si nejspíš počkám na další zimu. :D :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig