pondělí 28. listopadu 2016

CHOKERS

Jak jste si už nejspíš mohli všimnout, do "chokers" jsem blázen a jelikož se mi jejich sbírka pomalu ale jistě zvětšuje, rozhodla jsem se vám dnes ukázat několik mých oblíbenců. Dneska snad ani nenarazíte na obchod, kde byste nenašli jedinej choker. Máme na výběr množství velikostí, materiálů a barev, cenově se ale můžou jednotlivý doplňky dost výrazně lišit. Já vždy najdu pěkný, originální a hlavně levný chokery v Primarku. Ne každej má však Primark za rohem tak jako já, že jo. Další levnou alternativou je třeba H&M a nebo potom taky online e-shopy. No a samozřejmě ta nejlepší možnost je vyrobit si svůj vlastní. :)
//I'm pretty sure you've already noticed how much I love chokers and since my collection is slowly getting bigger and bigger, I've decided to show you some of my favourite ones today. There are tons of chokers of different sizes, materials and colours available in almost every shop, the price can differ signally though. I always find nice, original, and cheap chokers in Primark. You can also pick-up some low-priced ones, for example, in H&M or online. :)
 
SHARE:

1 komentář

  1. Ja jsem teda taky naprostej blazen do chokeru a mam uz taky poradnou sbirku... Nejlepsi vzdycky najdu v Brandy Melville nebo Urbanu, ale tvoje jsou taky bozi! Diky moc za tipy. Chokery ti teda fakt slusi!
    xoxo
    Sandra / http://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig