čtvrtek 3. listopadu 2016

MY WEEKEND

Minulý víkend byl pro mě dost speciální, počínaje návštěvou mojí mamky a konče mým prvním opravdovým Halloweenem.
//Last weekend was quite special for me...not only because of my mum who came to visit me, but also due to my very first Halloween I've ever celebrated. 
 
V sobotu jsme se vydaly na velkou procházku po Aberdeenu, městě, kdy bydlím. Prošly jsem se starou částí města, ve které jsem i já byla úplně poprvý, pokračovaly jsme po promenádě podél moře a nakonec skončily v Nandoo's na pozdním obědu. Po jídle jsme si ještě zašly na kafe do jedné z místních kaváren a zbytek dne pak strávily už jen doma nad skleničkou vína.
//On Saturday we set on a long walk through Aberdeen, the city I live in. We went through the Old Aberdeen, along the beachfront and ended at Nandoo's having late lunch. After lunch we grabbed some coffee in a local café and went back home.
 
Sweater-New Look, Jeans-Stradivarius, Coat-H&M, Bag-Primark, Boots-Deichmann
 
 V neděli jsem mamku vzala na náš kampus, aby viděla, kde že to vlastně studuju. Cestu zpět jsme pojaly opět jako takovou procházku podél řeky Dee až k přístavu, odkud jsme se rozhodly ještě pokračovat k majáku. Cesta k majáku vede podél pobřeží, kde, když se vám poštěstí, můžete vidět lachtany, delfíny nebo dokonce i velryby. My měly to štěstí a zahlídly lachtana, já už vlastně po druhý! Jak asi sami vidíte na fotkách, nezvolila jsem zrovna tu nejlepší turistickou obuv, takže jsem byla neskutečně ráda, když jsme zapadly do Jamie's Italian na Union Street na pořádný jídlo a rovnou i odpolední kávu.
//On Sunday I took my mum to the university campus, so she could see where I study. As we were walking back along the river Dee , we decided to go to a lighthouse. The way aiming to the lighthouse leads along the coastline and if you're lucky enough you can spot seals, dolphins and even whales there! We were the lucky ones and saw a seal! I did so for the second time actually! As you can see, I didn't choose the best touristic shoes, so I was really glad when we finally fit in Jamie's Italian to have a meal and coffee as well.
 
V pondělí už jsme prošly jen pár obchodů a pořídily nějaký nezbytnosti. Mamka odletěla zpátky domů a večer vyrazila ven slavit Halloween!
//We only visited some shops and bought some essentials on Monday . My mum flew back home and I went out to celebrate Halloween!
 

 P.S. I já byla nominována v soutěži Blogerka roku, takže pokud máte rádi můj blog a myslíte, že si zaslouží váš hlas, udělit mi ho můžete TADY. Děkuju♥
 
SHARE:

8 komentářů

  1. veľmi pekné fotky určite to bol užasný víkend! veľmi sa mi páči tvoj outfit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! ♥ Tvoje halloweenská maska mě úplně vyděsila, vůbec bych tě nepoznala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky vidět lachtana :'( :D. Z fotek to vypadá super a i tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig