úterý 31. ledna 2017

LIFE UPDATE

Znáte ten pocit, když toho máte na srdci tak moc, že máte pocit, že to nedokáže slovy obsáhnout? Poslední měsíc se cítím jako nějakej vrak lodi - ležící hluboko v oceánu, jen tak přežívající a marně čekající na svý objevení. Co mě nejvíc trápí je to, že mám strach, a to v podstatě ze všeho, co mě v životě nejspíš potká. Mám strach z budoucnosti. A důvod? Třeba to, že se už přes tři měsíce snažím najít nějakej přivýdělek, denně trávím hodiny a hodiny u počítače žádáním o pozice všech možných druhů, marně. V týhle situaci si, řeknu vám, připadám jako totální idiot a ztrácím víru v  to, že v budoucnu, po škole, s titulem si někdy budu schopna najít vůbec nějakou práci. Vždycky jsem žila v domnění, že budu dělat to, co mě baví, práce pro mě bude koníčkem, budu cestovat a mít "perfektní" život...opravdu jsem o tom donedávna byla přesvědčená, jenže realita bohužel přebírá vládu nad mými sny. Tohle však není jediný důvod mýho aktuálního rozpoložení, všechno se prolíná dohromady, moje hlava už blázní a já jedině doufám, že všechny tyhle strasti odejdou stejně jako leden.  Možná si teď klepete na čelo a říkáte si, proč vám tuhle informaci sděluju. Odpověď je jednoduchá. Přijde mi jednodušší něco vykřičet do světa, než mýma zmatenýma myšlenkama zatěžovat kamarády, kteří svých starostí mají dost, hlavně ti statečně válčící s netvorem jménem zkouškový. A taky si prostě neumím nikomu do očí stěžovat, nikdy mi to nešlo. Pamatuju si, že vždycky, když jsem byla nemocná a měla horečku, snažila jsem se to všemožně maskovat a raději jsem šla do školy a snažila se normálně existovat než říct, že je mi špatně. Všechny problémy teda raději dusím v sobě a navenek vystupuju jako veselej a vyrovnanej člověk s úsměvem na rtech. Není to přetvářka, je to jen ta lepší část mě, která vystupuje na povrch.
 
Sorry my lovely foreign readers, but I don't feel like writing in English today. Peace out! :)
 
Abych ale nebyla jen negativní a nemusela svůj blog přejmenovat ze "Stay Extrano" na "Stay Depressed, tak tady máte pár mých aktuálních hudebních oblíbenců:
 
 

 Jeans - Stradivarius
Shirt, Coat - H&M
Belt - Pull&Bear
SHARE:

10 komentářů

  1. Ja jsem sice jeste mlada, ale stejne si porad delam starosti o budoucnost. Co bude? Co kdyz? Nevim a mam strach. Stejne to ale necham prijit samo a nic nehrotim, i kdyz jde o muj zivot, nejak uz to bude. :)
    S laskou
    Sandra / http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja si vždy trápim svoju hlavičku takýmito myšlienkami, už rok sa snažím si nájsť brigádu podľa svojich predstáv, ale taká asi neexistuje, takže ak niečo nevymyslím do leta, budem sa musieť utiahnuť do typických "čašník-predavač-recepčný" povolaní, čo samozrejme nie je mojim snom, ale už by som mohla so sebou niečo začať robiť, keďže budem mať 20 a dlhodobejšiu brigádu som nikdy nemala... Ach, nechcem na to myslieť! Inak ten opasok ti chcem ukradnúť! Ja ho zháňam a asi som bola slepá cez toto nákupné obdobie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel já zatím neuspěla ani jako uklízečka :D Každopádně doufám, že najdeš svou vysněnou brigádu a když ne, i takováhle "podřadnější" práce může být přínosem a novou zkušeností, která tě může posunout k tomu tvému snu. A k opasku...ani nevíš, jak šťastná jsem byla, když jsem ho našila v Pull&Bear!♥ Co je ale nevýhodou je to, že nejde provléct poutkama na kalhotech, takže já jsem to vyřešila tak, že jsem o vzadu rozstříhnula napůl a našila tam suchý zip. :D

      Vymazat
  3. Ahoj,
    nejsi jediná neboj jsem na tom podobně, leden přeci skončí už za pár hodin a upřímně tento první měsíc v roce byl pro mě jedním z nejtěžších vůbec :/.. Tak hodně štěstí ať brzo něco najdeš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a už je pryč! :) Děkuju, i tobě hodně štěstí!

      Vymazat
  4. - svata pravda! vstup do novyho roku jsem si licila jako idylku, ze vsechno pujde jako po masle a ejhle, bylo to naopak horsi a horsi. zaroven se snazim ale neztracet "viru" a presvedcit samu sebe, ze od zitrka najedu na tu "spravnou" vlnu a budou se dit zazraky. hlavu vzhuru, prace bude a takova, jakou si prejes. ja sama (naprosta absence ostrych loktu) si po vysce prosla stadiem zdanlive nekonecneho a marneho hledani, pocitem, ze jsem karierne naprosto neschopna a ted delam to, co jsem si vysnila. obcas to sice neni med, ale mam, co jsem si ze srdce prala .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co tak slyším, tak leden nebyl nejlepším začátkem pro mnoho lidí. Taky ještě pořád doufám a věřím v lepší zítřky. :) Jsem ráda, že děláš to, co tě baví a děkuju za krásnej komentář! :)

      Vymazat
  5. Jani, takový pocity má myslím skoro každý, minimálně já na svou nejistou budoucnost myslím skoro furt. A pak hlavně když se mě furt všichni ptaj jestli jako opravdu nechci jít na práva, že tak bych si alespoň našla práci. Ale já začínám postupně zvažovat doživotní kariéru hrabače sena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to konec světa já vím. :) Jen jsem doteď žila v dost naivní iluzi, že všechno bude tak, jak si představuju a uvědomění, že to tak lehký úplně nebude mě zaskočilo no. Žurnalistika taky poslední dobou upadá a máme přímo jeden předmět, kde se učíme o tom, jak jde žurnalistika do háje. :D Já myslím, že ty se obávat nemusíš, protože chytřejšího člověka než tebe asi fakt neznám! :)

      Vymazat
  6. Hlavu vzhůru, takové období má v životě, snad, každý! Držím palce, bude líp!
    http://taxido.cz/

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig