úterý 7. února 2017

Current Beauty Favourites

Dnes jsem si pro vás nachystala krátký článek z kategorie "beauty", ve kterém vám představím pár mých aktuálně nejoblíbenějších produktů.
//In todays short article, I'll show you some of my current beauty favourites. Here we go! :)

 Pomáda na obočí u mě rozhodně vyhrává nad tužkou a stíny. Jednoduše se s ní pracuje a já osobně jsem s výsledkem vždycky spokojená.
//Brow pomade is a definite winner among all products I've used to fill in my brows so far.

 CC Cream jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a tenhle od Sleeku krásně sjednotí, zakryje a i přes to vypadá přirozeně.
//CC Cream was on my must-try list for a long time and this one from Sleek combines great coverage with naturally looking finish.
 
Sadu eos balzámů na rty jsem dostala jako dárek k Vánocům a musím uznat, že jsou super. Nádherně voní a příjemně se nanáší na rty.
//I got the eos lip balm set for Christmas and I have to admit that the balms are really good. They smell amazing and feel so nice on lips.
 
 Mask of Magnaminty od Lush s vůní mentolu vyčistí pleť a na obličej působí moc příjemně.
//Mask of Magnaminty from Lush cleans your skins and smells amazing!
SHARE:

3 komentáře

  1. Diky za tipy! Uz dlouho premyslim, jakou masku z Lushe si mam koupit, tak aspon vim, co tobe vyhovuje. ;)
    Sandra / http://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  2. EOS balzámky mám celkem ráda, hlavně tedy ty obaly! :D

    OdpovědětVymazat
  3. pekne tipy, aka je prosim ta cena tej masky?

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig