pátek 29. září 2017

ORANGE

Je možný, aby se člověku stýskalo po něčem, co právě prožívá? Nejspíš jo. No nic, myslela jsem, že začít dnešní post lehkým filosofováním by mohlo být docela cool, anebo totálně od věci. Jelikož jsem tuhle větu ale napsala před více než týdnem a teď jsem už v úplně jiné situaci, je to ještě více od věci, než jsem vůbec předpokládala. Každopádně už jsem zase zpátky ve svým skotským životě a letos ho hodlám pojmout úplně jinak! Pozitivně, s nadhledem a budu se snažit si ho co nejvíc užít! Dobrá zpráva je, že se po nějaké době můžete těšit zase na pořádnou dávku outfitů! Když už jsme u těch outfitů, co vás u mě na blogu vlastně baví víc? Cestovatelský články, nebo právě ty outfit posty? :)


Jeans - Stradivarius, Hoodie, Shoes - H&M

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig