pátek 20. října 2017

FLUFFY

Dlouho jsem se vám neozvala, počítač mi stávkoval a hromady fotek ležely netknuty v paměti foťáku. Musím se přiznat, že mi pořádné blogování už vážně chybělo a jsem ráda že můžu svoje dojmy a myšlenky zase chrlit do světa. Mám dost volnýho času, kterej se snažím trávit co nejproduktivněji. Chodím do fitka, jednou týdně si zaplavat, poznávám nový lidi a trávím čas s přáteli, jezdím na longboardu, čtu, píšu a čas od času si zajdu na nějakou tu párty. Překonávám sebe samou při dělání interview s cizími lidmi a v hlavě mi neustále šrotují myšlenky týkající se jednoho, docela zásadního, školního projektu. Snažím se dělat víc toho, co mě dělá šťastnou, dívat se na život s nadhledem, nebát se přijímat nový výzvy a hlavně přijmout všechny moje chyby a rozmary. Včera jsem po třech měsících byla surfovat, tentokrát jsem ale teplej Atlantik vyměnila za Severní moře a venkovní teplotu asi 13 stupňů. Podmínky byly fajn. Díky přílivu a poměrně velkým vlnám rozbíjejícím se o betonovou stěnu oddělující pláž od promenády jsem ze schodů vstoupila v podstatě rovnou do moře. V okamžiku kdy jsem začala pociťovat jinak ledovou vodu pronikající skrze neopren na mou kůži, zalil mě pocit štěstí a já věděla, že tohle je přesně to, co jsem potřebovala. Dostat se na line-up byl trošku boj, protože ještě než jsem se stihla vyšvihnout na prkno, smetla mě velká vlna a zatočila se mnou jako s prádlem v pračce. Sotva jsem se vynořila, už na mě mířila další a za ní ještě jedna. Někdy jsem se až divila, jaký prapodivný pozice je moje tělo schopný zvládnout. Většinou jsem letěla hlavou dolů, za ní levá noha, potom prkno, ruce a další noha. Párkrát jsem se zamotala do leashe a jednou dostala prknem po hlavě, což ale byla moje chyba, protože jedno z nejzásadnějších pravidel při surfování je krýt si hlavu při vynořování. Nakonec jsem ale dopádlovala na line-up celá zmožená, ale nabitá neuvěřitelnou energií. Ve vodě jsem strávila něco přes dvě hodiny, chytla několik dobrých vln, propláchla dutiny slanou vodou a hlavně si to moc užila a i když jsem odcházela celá mokrá, promrzlá a unavená, cítila jsem pocit neuvěřitelnýho štěstí! Toť asi vše k mýmu aktualnímu skotskýmu životu a tady je jeden z mých, v poslední době, oblíbených outfitů! :)
Enjoy a dejte mi vědět, jak se máte vy! :)


 Sweatshirt - Zara
Jeans - New Look
Sneakers - Adidas
Jacket - New Yorker

SHARE:

2 komentáře

Blog Layout Designed by pipdig