úterý 15. května 2018

ON CAMPUS OUTFIT //ENG

Krásný večer! :) Posledních pár dnů po mém návratu do Čech bylo moc krásných. Ve vzduch se vznášelo léto a já se snažila si je užít naplno. Dnes se nám venku docela výrazně ochladilo, ale řeknu vám, že v porovnání se Skotskem je pořád ještě teplo. Je docela vtipné, jak se za tu dobu, co ve Skotsku pobývám, změnilo moje vnímání teploty, haha. Jsem si ale jistá, že za pár týdnů mi bude opět zima i při dvaceti stupních. :D Následující fotky jsme s kamarádkou nafotily ještě ve Skotsku, na našem univerzitním kampusu, během obědové pauzy. Jestli se mi na naší škole něco opravdu líbí, tak je to prostředí, do kterého je zasazena. Na sobě mám moje oblíbené boyfriend džíny, který ráda kombinuju s úplným trikem ke krku, a samozřejmostí jsou tenisky.
                                                                              
  
//Good evening everyone! These past few days after coming back to the Czech Republic have been a blast. Summer has been in the air and I've been trying to make the most of it! Although the temperature dropped a few degrees down this morning, it still feels warmer outside than in Scotland. It's funny how has my perception of temperature changed since living in Scotland, haha. Anyway, I'm pretty sure I'll be cold at twenty degrees in a couple weeks again. :D Following photos were taken in Scotland on my university campus and I have to admit that if there's something I really love about my uni, it's its surroundings. I was wearing my favourite boyfriend jeans that I combined together with a tight top and a pair of sneakers of course.


Jacket - New Yorker
Jeans - Pull&Bear
Sneakers- Adidas
Top - H&M
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig