sobota 18. srpna 2018

CURRENTLY


Sobota večer. Jsem tu, tady a teď. Přemýšlím nad tím, kam směřovat. Ve všech ohledech. 

V Rusku bylo fajn, ale jednou stačilo. Myšlenky se mi honí hlavou jako šílené. Nevím, co vlastně chci, co očekávám a ani to, o co se tu zrovna pokouším. Možná se snažím utýct. Možná, že už toho bylo moc, anebo naopak málo. Možná, že jsem přehlcená, možná je to prázdnota, co mě užírá. Možná je to obojí. Někdy mi přijde, že ten pohádkovej svět, ve kterým trávím svůj čas poslední dobou úplně nejraději, mě čím dál víc pohlcuje a já se ztrácím v sobě samé. Říkají, že utíkám před životem, ale já se snažím jen běžet životu naproti, jenom z druhé strany. Říkají mi, že jsem snílek, bláhová, naivní, že takhle to v životě nefunguje. No, v tom mým zřejmě jo. Doplácím na svou povahu, kroky do neznáma, zažívám něco, o čem oni nemají ani tušení. Bolí to, ale ne tolik, jako být přikovaná ke zdi a nehnout se ani na krok. Můžu být obklopená lidma a stále se cítit sama. Můžu se snažit najít sebe samu, ale být pořád ztracená. Některý sny se během mrknutí oka rozplynou v prach, další se splní rychleji, než si je vůbec stihnu přát. 


Myslela jsem si, že nový začátek bude perfektní. Mýlila jsem se. Nebyl. Všichni strašáci, co se léta schovávali pod mou postelí se na mě v jeden okamžik sesypali.

...

Takový nápor emocí, pochopení, smíření, vyrovnání se a vnitřní síly jsem snad nikdy nezažila. Úžasný moment.

...

Chtěla jsem být co nejdál od toho mýmu srdci blízkému a přijmout další vývu. Nevyšlo to. Obrečela jsem to. Život jde dál a nabírá jiných obrátek.

...

Dokázala jsem si, že na to mám. Snad poprvý v životě jsem na sebe byla pyšná.

...

Jedna, dva, tři, čtyři. Počet výletů za hranice za tohle léto. 

...

Sobota večer. Jsem tu, tady a teď. Přemýšlím nad tím, kam směřovat. Ve všech ohledech.  Letenka do Bruselu už mi pár hodin leží v emailové schránce. Nevím, jestli je to to, co opravdu chci. Nejspíš je mi to asi souzeno. A co potom? Nemám tušení. Jediný, čím jsem si jistá je to, že už nechci ustupovat a naopak chci jít svým snům ještě víc naproti.

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig