čtvrtek 1. listopadu 2018

SIX WEEKS (NOT ONLY) IN BRUSSELS

Další měsíc uběhl jako nic, je to už šest týdnů, co jsem tu. Šest týdnů, během kterých se v mý hlavě vystřídala řada myšlenek, prostoupil mě zástup všemožných emocí a já zažila věci o kterých se mi nikdy ani nesnilo. Smála jsem se, bavila se, měla jsem strach, stresovala jsem se, brečela, litovala se a patala se "proč já". Někdy se už ani nepoznávám, jedno spontánní rozhodnutí za druhým. Skáču do všeho po hlavě, nepřemýšlím a nechám se zraňovat svými vlastními činy. Uvědomuju si svou hodnotu víc než kdy jindy, a to hlavně jako důsledek uvědomění, že i holka jako já, které se ve škole vždycky posmívali, může být pro mnohé atraktivní a vzbuzovat v nich touhu, ne však po mně jako člověku, ale po dobře vypadajícím němém objektu. Milovat a být milován, to je kombinace, která se mi obloukem vyhýbá. Pře všechny překážky a nástrahy, který mě stahují dolů, se snažím stále směřovat nahoru a hlavně ve všem tom dění neztratit sebe samou. To je, konec konců, to úplně nejdůležitější. Lídé odchází a příchází. Čas ubíhá, a i ty nejhlubší vzpomínky časem vyblednou. Ty, já...my zůstáváme. Za těch šest týdnů jsem kromě Bruselu poznala Antverpy, Gent, Brugge a strávila snad ten úplně nejvíc spontánní víkend v Rotterdamu s člověkem, kterej se mnou zamíchal jako kostkama, ale když je převrhl ze stolu, už je neposbíral. Nestíhám sdílet to co bych měla chtěla. V konceptech i pořád leží cestovatelské články z léta a v počítači se mi hromadí množství fotek z Erasmu. Tak se na ně podíváme, co vy na to?


Před třemi týdny mi na pár dní přijela ta úplně nejlepsší možná návštěva, se kterou jsme, jako vždycky, nafotily tady v Bruselu spoustu fotek.


Účastnila jsem se nočního festivalu Nuitblanche, který se skládal z několika uměleckých expozic a představení. Já si vybrala taneční vystoupení na téma lidskýchh těl vypořádávajích se s vlivy dnešní společnosti, jako jsou například cenzura a násilí.


 Se dvěma kamarádkama jsme si ve volném dni udělaly výlet do Antverp. Doporučuju navštívit muzeum MAS s panoramatickou vyhlídkou na město zdarma.


Ještě více než Antverpy mě ale dostalo město Gent, ve kterém jste vlakem z Bruselu za 30 minut.


Velmi podobné Gentu je město Brugge. Těžko říct, kde se mi líbilo víc, ale kdybych si musela vybrat, nejspíš bych dala přednost méně turistickému Gentu.


No a již zmiňovaný Rotterdam, kde se mi taky moc líbilo! Za dva dny jsme ho ale měli projítý skrz na skrz a viděli jsme všechno, co jsme vidět chtěli. :)

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig