sobota 26. ledna 2019

Brooklyn Bridge

Ti z vás, kteří mě sledují na instagramu nebo na YouTube, už nejspíš vědí, že jsem v prosinci byla na několik dní v USA, a to konkrétně ve Philadelphii a New Yorku. Ještě než se ale začnu věnovat cestovatelským článkům, chtěla bych s vámi sdílet pár fotek pořízených na Brooklyn Bridge, které se, stejně jako Brooklynský most, staly mými úplně nejoblíbenějšími. Na počasí jsme měly neuvěřitelné štěstí a na našich toulkách New Yorkem nás většinu času provázelo sluníčko. Proto jsem se ani neostýchla na mostu shodit bundu a strávit několik minut jen ve svetru a tématicky zvoleném triku, které jsem oblékla přes něj. Volnější trička s potiskem mě pořád baví, a to hlavně v kombinaci s úplně jednoduchým zbytkem outfitu přesně tak, jako můžete vidět dole na fotkách. Triko s nápisem Brooklyn je z Primarku a bylo mi docela náhodou podarované kamarádkou, které se nehodilo. Na vršky s potiskem a trefnými citáty často narazím i v Mangu. Další taková, a dokonce i ty s nestárnoucími logy jako jsou například Levi's a Adidas, najdete například na eshopu Otto. Doporučuju projít si také pánské oddělení, protože i tam se dají najít skvělé unisex kousky! Dejte mi vědět, jaký vztah máte k tričkům s potiskem a různými nápisy vy! :)



SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig