pátek 18. října 2019

Dovolená na Menorce

Krásný čtvrtek! Jsem jediná, komu se zdá, že ten čas tak neuvěřitelně rychle letí? Mám pocit, že nový týden sotva začal a víkend už pomalu zase klepe na dveře. Jelikož zítřek i víkend bude docela nabitý vším možným jen ne tím, čemu bych se primárně měla věnovat, rozhodla jsem se dnes většinu dne strávit doma s notebookem na klíně a "odbýt" si pár (hodně) povinností právě dnes. Zatím se mi to, řekla bych, docela daří. :)

Pojďme si dneska zavzpomínat na teplé letní dny a přesuňme se na chvíli na krásnou Menorku. Už jsou to tři roky, co jsem pracovala jako au-pair na větší sestře Menorky, kterou jsem si zamilovala - Malorce, a tak asi chápete, proč jsme s mamkou naši společnou letní dovolenou směřovaly právě na jeden další z Baleárských ostrovů. 


Řekla bych, že o Menorce se zatím tolik nemluví, a proto bych doporučila vyrazit tam co nejdříve. Krásné moře, pestrý podmořský svět, historie, dobré jídlo a milí lidé...takhle bych Menorku popsala já. My osobně jsme byly ubytované v letovisku Cala n'Porter, ze kterého se bez problému dalo dojet autobusem do hlavního města ostrova, Mahonu. Jelikož je to opravdu malý ostrov, dá se bez problému projet a prozkoumat autem. My jsme během jednoho dne navštívily město Ciutadella, Cap d’Artrutx a letovisko Fornells. 

Pokud vás zajímá víc, určitě koukněte na video níže ve článku.

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig