úterý 15. října 2019

KAVÁRENSKÉ MYŠLENKY

Dobré ráno, spíše už poledne, z kavárny! Jednou z mých mnoha oblíbených činností je právě vysedávání v kavárnách s notebookem na klíně a šálkem dobré kávy v ruce, a že jich tu v Aberdeenu máme mnoho!  Návratu do Skotska jsem se upřímně dost obávala, jelikož se k tomu místu váže nemálo neveselých okamžiků a vzpomínek. Paradoxně jsem tu ale spokojená jako už dlouho ne. Ono vlastně ani tak moc nezáleží na tom, kde jsem, ale jak to vnímám a k dané situaci přistupuju. Jednoduše řečeno, je to v hlavě, a jaký si to uděláš, takový to máš. Taky jsem si uvědomila, jak se během posledního roku změnil můj mindset a tak nějak celý přístup k životu…k tolerantnějšímu, otevřenějšímu, spontánnějšímu, bezstarostnějšímu. K lepšímu? Možná. To, co teď konkrétně prožívám je však fáze jako každá jiná. Nemusí být vyloženě horší, nebo lepší. Je prostě jiná.

Každopádně. Konečně jsem si ujasnila, kam chci tenhle blog směřovat. Chci psát, chci psát pro vás. Česky! Chci aby blog zůstal mou jedinou čistě českou platformou a ráda bych s vámi sdílela víc z mého každodenního života, popovídala si s vámi o mém studiu ve Skotsku, Erasmu v Bruselu, stáži v Barceloně, a každodenních strastech a radostech. Vyloženě cestovatelské články a itineráře budu sdílet na svých anglických webových stránkách, které budou na světě snad už během pár dalších týdnů. Tak jo, to je ode mě dneska všechno. Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaký typ článků by vás zajímal. A v duchu kavárenského povalečství přidávám pár "kafíčkových" fotek a jednu mého oblíbeného domácího rituálu - snídaně.

Mějte se krásně. :)


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig