sobota 2. listopadu 2019

Tenkrát v Bruselu

Pár skleniček červenýho a to psaní jde normálně samo. Psal se den devatenáctýho záři dva tisíce osmnáct, kdy se můj život změnit...kdy se můj život změnil k lepšímu. Spontánní rozhodnutí, život, energie, oheň v očích a později i vytetovanej na levým žebru. Jó, to byly časy. 

Někdy je strašně těžký umět si to představit, vžít se do kůže vašeho budoucího já a nechat se pohltit představami, který můžou, ale nebudou odpovídat realitě. To, co je jednu v jednom momentě budoucností, je během okamžiku přítomností. How crazy. A ta přítomnost, dnes už minulost, kterou jsem v ten den prožívala se mi vryla pod kůži a zanechala stopu která nejde jen tak lehce zamést. Semestr strávený v Bruselu byl zkrátka přelomový, a to hlavně co se osobního rozvoje, uvědomění a pohledu na život týče.


A tohle je snad i jeden z důvodů, proč všem tak strašně moc doporučuju vyjet na Erasmus. Life changing experience! Kdyby vás zajímalo víc a chtěli byste sepsat článek přímo o mém semestru v Bruselu, škole, volném času...čemukoliv, napište mi do  komentářů pod článkem. Předem děkuju a budu se zase těšit za pár dní! ♥

SHARE:

1 komentář

Blog Layout Designed by pipdig