sobota 29. února 2020

VÍKEND | Jak balancuju, filmy a serály

Krásnou sobotu, ať už pohodovou, nebo aktivní! Já se teda hlásím k té první možnosti. Hodiny pomalu odbíjí jednu odpoledne a já se zatím ještě nezvedla z gauče. Ale víte co? To nevadí. Takový dny jsou taky potřeba, a tím spíš, když bylo pár předchozích dnů docela hektických. Já poslední dobou žiju spíš pomaleji, mám hodně času na sebe samou, ale jak asi víte, čeho je moc, toho je příliš a někdy se fakt musím silou vůle donutit vytáhnout paty z domu. Takže řekněme, že odpočinek a čas sám se sebou je samozřejmě nedílnou částí života, ale musí se balancovat i aktivně stráveným časem a časem mezi lidma.

Někdy je prostě fajn vzít si práci s sebou do kavárny místo na gauč v obýváku. Někdy je prostě fajn zajít si ven na lívance místo ovesný kaše doma k snídani a obměnit ranní kafíčko z french pressu za latéčko ze Starbucksu. Mám rada svoje jistoty, ale co je odlišuje od nudnýho stereotypu je právě ten balanc mezi tím zajetým a něčím novým, odlišným, výjimečným.

Takže dnešek sice prosedím celý na pohovce, s laptopem na klínu, honama nahoře, klížkou v ruce a podcasty v pozadí, ale zítra a v pondělí budu čelit situacím, který jsou pro mě určitým výstupem z komfortní zóny, kterým se sice trochu obávám, ale zároveň se těším, protože už teď vím, že mě posunou zase o kousek dál. BALANC.


A víte co? Když už je ten víkend, tak se s vámi podělím o pár mých oblíbených seriálů a filmů, které rozhodně doporučuju.


Seriály:
- YOU
- Euphoria
- Big Little Lies
The End of the F***ing World
- Atypical
- I'm Not Okay with This
- Stranger Things
- Sex Education
- Riverdale
- Game of Thrones

Filmy:
- Joker
- 1917
- Fury
- Waiting for Anya
- Revolutionary Road
- American Beauty
- Lolita
- Into the Wild
- Wild
- The Talented Mr. Ripley
- Good Will Hunting
- The Beach
-  Big Fish
- Girl, Interrupted
-  Pulp Fiction
- Once Upon a Time in Hollywood
- Pretty Woman
- Love Actually
- Basketball Diaries
- The Theory of Everything
- The Danish Girl
- Call Me By Your Name

- Mějte krásný víkend, Jana♥
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig