pátek 20. března 2020

TÝDENNÍ UPDATE a E-book ke stažení zdarma

Týden se s týdnem sešel a já opět otvírám blog k napsání pár řádků. Je neuvěřitelný, kolik se toho za pouhý týden událo. Některý dny byly pro mě dost emocionálně vypjaté, čelila jsem ne úplně snadným rozhodnutím, odprostila jsem se od svého ega a pevně si začala stát za tím, v co věřím a co si myslím, je správné.

Ve zkratce. Rozhodla jsem se zůstat ve Skotsku a nepokoušet se o návrat do Čech. Proč? Nejsem připravená svůj život ve Skotsku navěky zahodit, ještě ne. Nemyslím si, že by můj návrat celou situaci nějak ulehčil, ba naopak. Můj byt ve Skotsku mi umožňuje izolovat se, zaměřit se na projekty do školy a na sebe samou, a neohrozit tak moji rodinu doma v Česku. Sice nevím, kdy a jak se budu moct vrátit, ale věřím, že jsem udělala správné rozhodnutí, jak pro mou vlastní psychickou pohodu, tak pro bezpečí ostatních.


Britská vláda k celé situaci pořád přistupuje laxně a doposud v podstatě nevydala žádná nařízení a omezení, jen doporučila lidem zůstat doma. Zdůrazňuju slovo doporučila! Co pozoruju tady ve Skotsku je absolutní ignorace, neohleduplnost a zlehčování celé situace. Univerzity sice zavřely, ale z vlastní iniciativy. Většina podniků normálně funguje a lidi vesele pokračují ve sdružování se na kávu nebo oběd bez jakékoliv ochrany, protože jim to nikdo výslovně nezakázal a neuvědomují si (nebo spíš si nechtějí uvědomit) že fakt, že vláda nedělá nic, neznamená, že celá situace není vážná.

Ano, obchody jsou poloprázdné. Lidi skupují trvanlivé potraviny, maso, zeleninu, mléčné výrobky, toaletní papír a další, ale s rouškou na ulici nepotkáte ani jednoho člověka. Opravdu, ani jednoho. 

A jak se k tomu stavím já? Zůstávám doma. Pokud přeci jen někam musím, nasadím si zatím provizorní roušku, kterou jsem si vyrobila ze starého bavlněného trička a pyšně ji, i přes pohledy ostatních, nosím a doufám, že tím třeba inspiruju alespoň jednoho člověk k tomu, zamyslet se nad celou situací a taky roušku nasadit. 

Snažím se zůstat pozitivně naladěná a stavět se ke všemu s nadhledem. Co mě tahle situace prozatím naučila je být vděčná za všechno, co mám a především, odprostit se od svého ega a dělat to, co mi přijde správný bez ohledu na to, jaký to bude mít dopad na mě jako jedince a uspokojování nějakých mých tužeb a cílů.

A teď už jen pár bodů, které bych ráda zmínila:

  • V průběhu dalších dnů se budu snažit přidávat víc článků na různá témata,  kdybyste měli chuť se tu zastavit a počíst si, budu moc ráda.
  • Pokud máte dlouho chvíli, zvu vás můj YouTube kanál, kde najdete spoustu videí
  • No a o to úplně nejdůležitější, rozhodla jsem se vám všem poskytnout můj E-BOOK Beyond Your Body ÚPLNĚ ZDARMA. Stáhnout si ho můžete ZDE. Jen upozorňuju, že jsem ho vydala před skoro dvěma lety a ne úplně všechny informace a názory jsou aktuální. Každopádně, pokud se rozhodnete e-book stáhnout, určitě mi dejte vědět na Instagramu @janazlunkova


Tak jo, já si jdu, po roce a půl, zkusit zaběhat. A vy se opatrujte a mějte se tak dobře, jak jen to momentálně jde, a třeba zkuste tyhle těžké časy taky využít k oprášení nějakých aktivit nebo naučení se aktivit nových. 


- J ♥

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig