sobota 28. března 2020

JIŽNÍ KOREA | Seoul

Ahoj! Doufám, že se všichni máte, v rámci možností, dobře. I přes to, že cestování aktuální situace nepřeje, chtěla bych s vámi sdílet mou loňskou (květen 2019) cestu do Jižní Koreji, která vám třeba poslouží jako inspirace na nadcházejíci cesty. :) Tak jdeme na to...

Skoro 24 hodin na cestě a já jsem tady, konečně jsem přistála v Jižní Koreji. Tak jo, teď už jen dojet autobusem do centra Soulu, kde bych se měla potkat s kamarádkou, která přiletěla už před pár dny. V autobuse lehce podřimuju a tajně doufám, že pan řidič zahlásí jméno zastávky, kde potřebuju vystoupit. Zahlásil, ale v mé hlavě ten název zněl poněkud jinak než dopravdy. No nic no, vezu se dál a pomalu chytám podezření, že jsem asi už dávno měla být venku. Ze zadu se přiblížím k panu řidiči, čímž mu málem způsobím infarkt a strkám mu pod nos mobil se zvýrazněným názvem mojí zastávky, načež on něco zablekotá korejsky, zastaví autobus a doslova vyhodí můj kufr na ulici. Ale díky! Long story short, měla jsem víc štěstí než rozumu, protože po pár desítkách kroků jsem docela úplnou náhodou narazila na mou kamarádku... No a takhle nějak asi začal můj týden v Jižní Koreji, pokud vás zajímá, jak probíhal, co jsme navštíly a co jsme zažily, pusťte si do uší nový díl podcastu ZaHranici, kde se tohle všechno dozvíte. Poslouchat můžete třeba na Spotify, Apple Podcasts a dalších platformách.

Co se itineráře týče, každý den jsme věnovaly určité části nebo částem Soulu, a jeden celý den jsme strávily v nedalekém Ansanu.  Tady je takový malý souhrn, ale o kompletním itineráři mluvím právě v podcastu. :)


ANSAN
 MEYONGDONG
- Namsan Hanok Village
- Namdaenum market
- Gyeongbokgung palace
- Bukchon Hanok Village
- NANTA Theatre
GANGNAM
- Buddhist Temple
- COEX, Library
- Olympic Parc
HONGDAE
- shopping
- coffee shops
JONG-GU
- Namsan Tower
INSADONG
- Jogyesa Temple
- Violet Art Gallery
- Shopping, Souvenirs
COFFEE SHOPS
- Harry Potter Café Hongdae
- Café Hanyakbang
- Pink Pool Café
- Insfree Green Café
Celý výlet jsem taky dokumentovala na video

- J. ♥
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Layout Designed by pipdig