sobota 4. dubna 2020

LET'S BAKE | Jogurtový proteinový chlebík

Tak je to tady, i já jsem se nechala zlákat k tomu něco upéct, zatímco jsem  už dobrých 12 dní v karanténě, tedy od příjezdu ze Skotska do ČR. Je to tak, nakonec jsem se téměř ze dne na den rozhodla vypovědět smlouvu na pronájem bytu ve Skotsku, všechno sbalit, koupit si nejbližší let do Prahy a dát místu, které bylo mým druhým domovem, sbohem společně s mými studentskými lety. Co bude teď? Netuším. Ale o tom třeba zase někdy jindy....


Když už nic jiného, tak alespoň tahle dobrota se povedla a samozřejmě si recept nenechám jen pro sebe a pošlu ho dál, mezi vás. Bohužel vám nejsem schopná říct gramáž, protože všechno vařím i peču dost na punk a tak nějak od oka. Každopádně konzistence těsta by měla být spíš tekutější a těsto by se mělo dát krásně nalít do formy na pečení.

Co budete potřebovat:
2 vejce
ovesné vločky
1 banán (zralejší)
1 bílý jogurt
1/4 balíčku vanilkového pudinku 
3 menší lžíce proteinu (já použila datlový)
1 lžíce oříškového másla
borůvky
1 jablko
popřípadě sladidlo vlastní preference


Postup: 
1/4 obsahu pytlíku vanilkového pudinku rozmícháme ve vodě a rozmixujeme společně se směsí ovesných vloček, vejcí, banánu a bílého jogurtu. Přidáme lžíci oříškového másla (já použila arašídové od Whole Earth). Následně přidáme protein (já přidala datlový, který zároveň posloužil i jako sladidlo), borůvky a pár kousků oloupaného jablka. Celou směs opět lehce promixujeme. Nakonec můžeme přimíchat libovolné sladidlo, ale já si vystačila s již zmiňovaným datlovým proteinem. Těsto přelijeme do formy a úplně nakonec na vrch naklademe zbylé kousky oloupaného jablíčka.


Tak jo, nechte si chutnat a mějte se krásně! :) Pokud recept vyzkoušíte, budu moc ráda, když mi dáte vědět třeba na instagramu @janazlunkova.

-J ♥

SHARE:

1 komentář

  1. Tyjo, to muselo být náročné.. rychle se rozhodnout a sbalit se domů..
    Chlebík vypadá úžasně, hned bych si ho dala. Recept si uložím, protože vypadá jednoduše, a až si koupím formu, taky se na něj vrhnu. :)

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig