neděle 20. září 2020

BORDEAUX & BIARRITZ

 Já a blog, to je zkrátka příběh sám o sobě.

 Psát? Nepsat? 

Česky, nebo anglicky?

O cestování, o životě, nebo jen tak?

Pro radost? Pro lidi?

A vůbec, čte ty mé články vlastně ještě někdo? To by mě opravdu zajímalo.



Pojďme tomu dát ale ještě šanci a raději než bezpojintně plnit řádky, povím vám něco o mém prvním "post karanténním" tripu do Francie. Zastávám názor, že mentální zdraví je stejně důležité jako zdraví fyzické a k navrácení určité psychické pohody a rovnováhy po nelehkém životním období jsem zkrátka jednoduše potřebovala "někam vypadnout". Potřebovala jsem to jako sůl. I když se mi nevyhnulo několik failů, z dovolené jsem si odvezla přesně to, v co jsem doufala...odhodlání žít naplno a bojovat za své vlastní štěstí.

Letěla jsem do francouzkého Bordeaux, kde jsem strávila jednu noc. Město, které mi připomínalo Paříž svou architekturou a Marseille svou uvolněnou atmosférou. Bordeaux určitě doporučuju navštívit, ideální destinace třeba na prodloužený víkend. 






Následujícího rána jsem se vlakem vydala do přímořského letoviska Biarritz, domova surfařů. No a snad už ani nemusím zmiňovat, jakou aktivitu jsem tam provozovala. Kdo mě zná, tak ví, že vlny jsou něco, co opravdu můžu a chopím se každé příležitosti k zdokonalení svých surfing skills. Pokud nejste příznivci vodních sportů, Biarritz si užijete i tak. Procházky po pobřeží, slunění se a plavání v klidných zátokách, skotačení ve vlnách Atlantiku, spoustu dobrého jídla, výborného vína a pohodové atmosféry. To vše v Biarritz.

Musím ale dodat, že celý výlet vyšel o něco dráž, než většina mých cest. Důvodem může být aktuální situace, ale i booking ubytování na poslední chvíli, jelikož se jednalo o dost spontánní rozhodnutí. V Bordeaux jsem spala v Ibis Budget hotelu hned u letiště. Pokud přiletíte na místo pozdě v noci tak jako já, je to asi ta nejlepší volba noclehu. V Biarritz jsem byla ubytovaná v Hotel Le Saphir. Menší, na mé poměry dražší hotelový pokoj, ale musím vyzdvihnout personál, který byl neuřitelně milý a nápomocný. Normálně v hotelech sama vůbec nespím, ale hostely ani airbnb za přijatelnou cenu k dispozici v dané lokalitě a termínu nebyly. Surf a neopren jsem měla na celou dobu půjčený od Marty's Surf Delivery. Dovezou vám prkno přímo na spot nebo, jako mě, do hotelu. Můžu jen doporučit!



















A taky jsem něco málo natočila. Tady přikládám videjko a budu moc ráda, když mě budete sledovat třeba i na YouTube. :) A pokud by vás třeba zajímalo, kde se nacházím momentálně a zastesklo se vám po nějakým tom mým psaní v angličtině, koukněte na můj Instagram (@janazlunkova).


- Jana♥

SHARE:

2 komentáře

  1. Rozhodně psát, rozhodně česky a naprosto cokoliv! :D Cokoliv zrovna chceš.. :))
    K Francii mám blízko, učila jsem se francouzštinu 7 let.. ale byla jsem jen v Paříži a už stráááášně dávno. :( Strašně ráda bych tam ale vyrazila zas! A klidně i do Bordeaux. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mockrát děkuju za komentář, udělala jsi mi radost.:) To je super, francouzština je krásný jazyk. Tak snad brzo!♥

      Vymazat

Blog Layout Designed by pipdig