neděle 31. března 2019

NEW YORK photo diary

Krásné nedělní ráno. I  když, u nás v Barceloně, trochu pošmourné. No nevadí, i takové dny, kdy vás sluneční paprsky nevytáhnou z postele, jsou potřeba. Nejraději bych se vám tu vypsala z aktuálních pocitů a podělila se pořádně o to, kde teď vlastně jsem a co dělám, ale fotky z New Yorku mi leží v počítači už nějaký ten pátek a myslím, že si zaslouží konečně trochu provětrat. 

Pokud jste nečetli minulý post, doporučuju začít ním. Z Philadelphie jsem autobusem přejela do New Yorku a po menším dramatu aka "Lost in New York, starring Jana Z." jsem se setkala se svýma holkama v našem airbnb. Odchytla jsem si taxíka, vyšvyhnout ruku nahoru a tvářit se důležitě...přesně tak, jak to dělaj lidi ve filmech. A fungovalo to! Řidičovi podám zmuchlanej kousek papíru s adresou ubytování, protože to je vlastně to jediný, co mě dělí od noci strávené na ulici. Někdy jse holt těžký zorientovat se bez nabitýho mobilu, mapy a ponětí, kde vlastně vůbec jste.


Všechno dobře dopadlo, naše ubytko v Harlemu bylo spíš skladiště různých random věcí, ale velmi fotogenických. Na vyspání ale ideální a o to nám především šlo. Lokace byla taky fajn, Harlem sice nemá nejlepší pověst a není úplně nejbezpečnější, ale alespoň jsme zažily i takový ten "pravý" New York. Snídaly jsme mezi místníma v tamním deli a abych pravdu řekla, bylo to to nejlepší, co jsme mohly udělat. New York jsme prošly docela poctivě. Mezi highlighty určiě patřil Brooklyn Bridge, Top of the Rock, 9/11 memorial museum a lední bruslení v Central Parku. A samozřejmě jídlo, hodně jídla. O tom bych ale ráda napsala další samostatný článek. Tak jo, jdeme se vrhnout na ty fotky!


 V New Yorku se mi líbilo moc, ale k srci mi vyloženě nepřirostl. Možná by ale stálo za to si ho projít ještě během letních měsíců. :)

SHARE:

2 komentáře

  1. New York je proste laska, nejradeji bych letela okamzite zpatky. :(((((( Doufam, ze sis to poradne uzila!

    OdpovědětVymazat

Blog Layout Designed by pipdig